Pienoismallit.net

Pekka Muikku

Mistä Revellin malleja?   23.12.2006 16:50
Helpoin tapa on ottaa puhelin kouraan ja soittaa.
Pienoismallit.net on uudistunut!   25.10.2006 21:24
Jep, hyvältä näyttää. Mutta koska olen parantumaton pilkunviilaaja, niin hiukan ottaa silmään tuo "Laivat, meren pinnalla ja sen alla liikkuvat vihanpitovälineet". Myös siviililaivojen pienoismallejahan löytyy kosolti.
Pakettien puutteet   21.10.2006 21:37
Jaa-a…henkilökohtainen mielipiteeni on, että kyllähän liikkeen pitäisi vastata asiassa, kun on sinulle myynyt viallisen tuotteen. Oikeus ja kohtuus olisi, että vaihtaisivat tilalle uuden paketin(kannattaa tarkistaa, että siinä uudessa paketissa ko. puutteita ei ole).
Ostin itse kerran panssarivaunun rakenussarjan, jossa oli eräässä tornin osassa valuvika. Koko paketti vaihdettiin uuteen pahoittelujen kera, vaikkei minulla ollut edes ostoksestani kuittia jäljellä. Kyseessä oli suuri kauppa, jossa ei todellakaan voida muistaa yksittäisiä asiakkaita joten luulin, että kuitittomuus jumittaisi asian etenemistä, mutta eipä niin käynyt.
Sen öljynporauslautan mittakaava on 1:200. Pituutta mallilla on yli 70cm ja korkeuttakin puolisen metriä. Löytyy tälläkin hetkellä Tietonikkarin hyllystä. Olishan tuo aika massiivinen ilmestys mallipöydällä…
Vinkkejä.   5.9.2006 21:36
Revellin suoraan leikkaavat sivuleikkurit löytyvät monesta marketista samasta paikasta kuin Revellin maalit, liimat yms.
KV-II viimeisiä vaille valmis   29.7.2006 19:40
Mallikas malli. Ovatko siis nuo tornin kahvatkin sarjasta vai oletko itse taivutellut? Silmään pistää telojen ja telapyörästön vanhennus joka on oikein hyvä. Miten olet sen toteuttanut ja mikä on telojen perusväri?
Pienoismalleja Kajaanista   24.7.2006 15:44
Löytyykö useammankin valmistajan sarjoja? Dragon? Mites hinnat, onko lähtöhinnat samalla tasolla kuin muualla, jolloin tuo 20% jo tuntuisi? Olli, pärjääkö Leppäkerttu tarjonnassa Partaselle?
Ottamatta kantaa rakentajan tasoon, ainakin se tulee todistettua, että tarkkojen mallien rakentaminen vanhentaa ihmistä kummasti. Tämäkin rakentaja on "Young", miltähän näyttänee nelikymppisenä…;)
Rakennussarjojen hinnat   18.6.2006 22:47
Onkohan se ihan niin? Nopea mulkaisu ruotsalaisiin mallikauppoihin toi sen tuloksen, että sama hintataso on kuin täälläkin. Eikä ole valuutta, kruunu, ihan äskettäin vaihtunut.
Rakennussarjojen hinnat   18.6.2006 16:45
Kun tuollainen Tamiyan tankki 1:35 maksaa 55€ niin mietityttää sen osto pari kertaa. Toisaalta esim. Dragonin sarja jossa etsit ym. mukana ja osia yli 1000 hintaan 33€… ei tunnu enää pahalta.
Kun kilpailu on vapaa, niin kysynnän ja tarjonnan laki määrittelee hintatason riippumatta valuutasta. En siis usko euron nostavan hintoja. Ovathan palkatkin nousseet, mutten ole kuullut vielä kenenkään sanovan, että euro nosti palkkoja.