Pienoismallit.net

Ryhmärakentelu: Autot populäärikulttuurissa

pistä mut listalle bullitin mustangilla.

P.s osallistukaa hyvät ihmiset, please?
Nyt kun ei silmiin tuota deadlinea osunut, niin mikähän se mahtaa olla?
Martti listattu. Olikos tuo Bullit leffa yksi mistä kaahauspeli Driver aikoinaan sai vaikutteensa? Sitä tuli pelattua paljon.

Moi Pete. Dedistä ei ole vielä sovittu, koska ryhmistä ei ole virallistettu. Siihen PM.netissä vaaditaan huimat 20 osallistujaa.

Itse olen hommannut SLS AMG mersun ja siihen etsisetin. Lisäksi olen ostanut Military wheelsin kuplavolkkarin, mistä olen ajatellut harjoitusmielessä tehdä Transformers sarjiksista tutun keltaisen Bumblebeen. =) En ole tehnyt autoja sitten teinivuosien, joten niiden rakentamiseen liittyy paljon uutta, mitä haluan kokeilla; lasien Johnssonointi sekä niiden liimaus erikeeperillä. Maalipinnan hionta ja kiillotus. Kaikki tekniikat on kiva harjoitella, ja siihen saa tällä kertaa soveltua piskuinen kupla-volkkari, joka myös osallistuu ryhmikseen.
Huhtalat Juha ja Petri osallistuvat Mr. Beanin Minillä :)
Tervetuloa! (Leena Hefnerin äänellä) :)
Martti Nirhamo kirjoitti:
No tulen mukaan Lepakkoautolla tv-sarjasta Lepakkomies (Batman). Siis Batmobile vuosimallia 1966 - ja mallisarjan valmistaja Polar Lights.
Lepakkoauto sopii tähän ryhmikseen loistavasti!
Raimo Leino kirjoitti:
Martti Nirhamo kirjoitti:
No tulen mukaan Lepakkoautolla tv-sarjasta Lepakkomies (Batman). Siis Batmobile vuosimallia 1966 - ja mallisarjan valmistaja Polar Lights.
Hyvä että joku otti onkeensa!
Kun vain uskaltaisi osallistua, mutta todennäköisyys mallin valmistumattomuudelle on niin iso että olen vain hengessä mukana. Vaikka tarkoitus onkin jalo ja tärkeä niin tuo näinä päivinä mailmaan putkahtava kolmas muksu ajanee kuitenkin jälleen lähes kaiken muun ohi… Mutta jos se yhdestä nimestä jää kiinni niin koitan sitten jotain kehitellä…
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Toni Redsven kirjoitti:
niin tuo näinä päivinä mailmaan putkahtava kolmas muksu ajanee kuitenkin jälleen lähes kaiken muun ohi…
Onneaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Viimeksi muokattu 27.2.2013 17:32