Pienoismallit.net

Mitä löytyi pukinkontista

Martti Turtolan teos Mannerheimin ristiriitainen upseeri, eversti Aladar Paasosen elämä ja toiminta.
Pikkuveli, eiku siis pukki toi Airfixin ikivanhan 1:72 Churchill tankin sekä upouuden Revellin Leopard 2A5/A5NL tankin. Tuosta 2011 tehdystä A5:sta saa kivasti vaihdettua tarkempia ja parempia osia vanhempaan A4 Lepardiin, mistä olen tekemässä suomi-vaunua.
Trumpeterin 1:72 Tupolev Tu-22M2, Amodelin 1:72 Kh-22 ja inspiraatioksi ja värirajoja pehmentämään Ardbeg Corryvreckan- skottilaista. Rakkaallani on hyvä maku sekä pommikoneiden että viskin suhteen.
revell 1:24 sls amg tuli… here goes nothing!
Italerin ISU-152 ja toisen maailmansodan suurimmat taistelut kirja.+ RC panssarivaunu.
Pinkit reinot (meinaakohan suku, että olen jo tarpeeksi kotiäidittynyt?) ja villasukat kanakuvioilla, POP!
Mallailuun liityvää oli Revellin Vasa-laiva! Olen iloinen!
Emäntä pääsi yllättämään Revellin 1:72 VII C uppoveneellä. Aika juuttaan kokoinen tekele esim saman skaalan Bf-109 verrattuna. Special Hobbyn 1:32 "Sussun" alkuperä ei ole vielä selvinnyt. Epäilen lankomiestä. Kirjallisuuden puolelta kontista löytyi Werner Möldersin elämänkerta ja Norbert Hannigin Hävittäjälentäjänä loppuun saakka sekä Lentäjän Näkökulma IV, joka käsittelee suomalaisten käytössä olleita pommikoneita. Kyllä Pukki tuntuu tietävän…
Ainua vähänkään mallailuun liittyvä lahja mitä sain, oli pikkuveljeni ostama kirja, Ivan rendallin Spitfire, Icon of a nation. Mainio kirja :D muuten tuli lähinnä 3 pakettia tonnikalaa, sinappituubi, mätitahnatuubi, sukkia, kahet kinttahat, parranajovekotin (saisikohan tuosta sovellettua jotakin jännää pienoismalliharrastukseen..), ja hupparin. Eipä siinä, käyttökelpoisia kaikki mutta tuo kirja oli paras.
Tamiya 1:24. Toyota Corolla WRC.