Pienoismallit.net

Julkisuutta harrastukselle

Lisää hyvää julkisuutta meidän kaikkien yhteiselle harrastukselle:

www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/97825-katso-video-keskari-rakentaa-oman-f1-auton#comments
^ Huomasikohan opastusta antava Marko, että siirtokuvat ovat tuossa Hasegawan mallisarjassa puutteelliset - sieltä nimittäin puuttuvat kokonaan John Player Special-tekstit. Taitavat olla nuo tupakkamerkkien mainokset joidenkin mallivalmistajien mielestä vähintään yhtä vaarallisia kuin saksalaiset hakaristit :-)
Ja jos joku aloittelija katsoo, niin hintalappuun tyssää aloittaminen.
Keskarin jutun pihvi ei ole välttämättä se "junnun ensimmäinen malli". Toimittaja rakentaa mallin itse ja minä neuvon ja opastan sen, minkä osaan. Malli rakennetaan suoraan laatikosta, joten pois turha ryppyotsaisuus.

Itse olen sitä mieltä, että tähän harrastukseen tulee mukaan tällä hetkellä enemmän keski-ikäisiä kuin junnuja. Keski-ikäisellä ei ole välttämättä samanlaisia budjettirajoituksia kuin junnuilla.

/marko
Marko Teerioja kirjoitti:
Malli rakennetaan suoraan laatikosta, joten pois turha ryppyotsaisuus.
Suoraan laatikosta? Hmm, maltatkohan todella olla tekemättä johdotukset sytytystulppiin - ja kyllähän tuo musta Lotus näyttää todella alastomalta ilman niitä kuuluisia John Player Special mainoksia - täältähän niitä saisi: www.indycals.net/decals/f1/78lotus79.html
Markon sanoin:
"Toimittaja rakentaa mallin itse ja minä neuvon ja opastan sen, minkä osaan."
Marko ei siis rakenna tätä…
Go marko, go marko…
Teemu Lax kirjoitti:
Go marko, go marko…
Samaa mieltä. Anna palaa. Kiva seurailla.
Tuohon hintaan vielä, niin kyllä monilla aikuisillakin tökkii jo tuossa vaiheessa.
Mutta idea toimii.

Linkki vaan kirjainmerkkeihin.
T.T
Jos aloittaa, on paras aloittaa huipulta ;)
Henri Haapalainen kirjoitti:
Markon sanoin:
"Toimittaja rakentaa mallin itse ja minä neuvon ja opastan sen, minkä osaan."
Marko ei siis rakenna tätä…
No sanotaan sitten, että malttaakohan Marko olla opastamatta, että sytytystulppien johdotkin olisi kiva lisätä, niinkuin myös tuon erään tupakkamerkin mainokset auton kylkiin.