Pienoismallit.net

Onko vanhat mallarit sivuilla

Morjens Kaikki
Liityin yhteisöön tänään. Onkohan vielä vanhoja partoja mukana kuvioissa kuten esim Pertti Paasi?
Riippuu ketkä lasketaan 'vanhoiksi', itse olen kohta 54 v, eli aika nuori siis :-D
Mikä on vanha mallari ? Itsellä 68 mittarissa. :-)
Kari Partanen kirjoitti:
Riippuu ketkä lasketaan 'vanhoiksi'
Vanha? Tulisipa edes aikuiseksi - täytin keväällä vasta 80.
Kari Partanen kirjoitti:
Riippuu ketkä lasketaan 'vanhoiksi', itse olen kohta 54 v, eli aika nuori siis :-D
Hei. Tiedä nyt minne viestini meni ? Liekö ikä 68 sotkee nettihommat,mutta
mallailu maistuu…
Kun tuntee itsensä wanhaksi? Aloittanut ennen 1970-lukua ? Ei näe enää pieniä osia ? Ekat mallit jäi Kannakselle ? Kun on vaan vanha ! Mie on siis aikas nuori vielä :-D
No eihän tää ikää katso mitenkään muuten mutta joskus on vaikeuksia löytää 1/72 lekojen pikkuosia tms… Eikä sormetkaan aina toimi halutulla tavalla, päässähän nyt ei vikaa ollekkkaaaan.
En ole saitin vanhin iältäni enkä mallailukokemuksien puolesta, mutta veikkaan pisintä partaa… ;)
Tervehdys,

täällä ollaan 63 vuotias ja mallailu maistuu yhtä mainiolta kuin silloin aikoinaan kun sekavin tuntein seisoin Harrastelijain Aitan myymälässä puristaen rahojani kourassani ja pähkäilin, että mikä ihanuus poistuu myymälästä muassani.
Heikki Vasara kirjoitti:
täällä ollaan 63 vuotias ja mallailu maistuu yhtä mainiolta kuin silloin aikoinaan kun sekavin tuntein seisoin Harrastelijain Aitan myymälässä puristaen rahojani kourassani ja pähkäilin, että mikä ihanuus poistuu myymälästä muassani.
Nostalginen paikka se Harrastelijan Aitta, sieltä tuli ostettua paljon tavaraa joskus 70-luvulla.