Pienoismallit.net

Tuning

Nii että keskustelua nykyajan menopelien tuunauksesta! Vinkkejä esim. korisarjojen muokkaamiseen, kiitos!
Tuningia nykyautojen koottavien mallien osalta harrastetaan lähinnä lisäämällä subbareita, vahvareita, pleikkareita jne, korien muutoksia ei niinkään nykyautoihin tehdä (verrattuna wanhojen jenkkimallien customointiin) lähinnä sen takia kun Nismo, Veilside jne koripajojen versiota saa suoraan malleinakin.
mistä saa niitä kaiken maailman subbareita ja vahvareita kun olisin laittamassa noppikseen, kokoo 1/24?
Nicklas kirjoitti:
mistä saa niitä kaiken maailman subbareita ja vahvareita kun olisin laittamassa noppikseen, kokoo 1/24?
Esim. tekemällä itse vaikkapa pahvista ja tulostamalla kajarinkuvat paperille, jotka sitten liimaa siihen pahviseen boksiin kiinni. Tyyliin tällä tavalla (kajarit auton takaluukussa).
Nicklas kirjoitti:
Resiini osina ainakin maailmalta löytyy,per…stä perämoottoriin ja kaikki siltä väliltä.Varmaan täältä löytyy apuja ja saattaapa joku niitä joskus myydäkin jos hyvin käy.
Puskureita ja helmoja on hyvä muokata muovinpaloista, pakkelista ja liimasta. Itse olen rakennellut puskureita yli jääneistä muovin paloista ja pakkelista.
Jorma Kim kirjoitti:
Nicklas kirjoitti:
Esim. tekemällä itse vaikkapa pahvista ja tulostamalla kajarinkuvat paperille, jotka sitten liimaa siihen pahviseen boksiin kiinni. Tyyliin tällä tavalla (kajarit auton takaluukussa).
ookoo kitti tiedosta!
Olen just alkanu tuunaamaan mun ensimmäistä pienoismallia (kuplaa)
Kimi Asumaniemi kirjoitti:
Olen just alkanu tuunaamaan mun ensimmäistä pienoismallia (kuplaa)
Onko kyseessä Tamiyan kupla?
Kyseessä ei ole rakennus-sarja,vaan metallikorinen kupla,valmistaja ei tiedossa,pohjassa S kirjain ja made in China.