Pienoismallit.net

Mallix vai Pienoismalli?

Mallix vai Pienoismalli?    
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kertoa oman mielipiteensä ja nähdä tämänhetkisen vastaustilanteen.
Timo Rasimus kirjoitti:
Vaikea tehdä vertailua kun Hyvinkäältä ei tunnu kumpaakaan lehteä löytävän mistään.
Mallixia olen näin ulkopaikkakuntalaisena ostanut usein Anttilan lehtihyllystä.
Nykyään, kun eletään tällaisessa mobiiliportaaliumtshdmi-yhteiskunnassa, niin voisin olettaa, että ainakin nuo isommat Cittarit tai Prismat ottavat mielellään vastaan ehdotuksia mitä lehtiä lehtihyllyynsä hankkivat. Samaten kirjastotädit. Siitä nyt mallarit, mars mars, lehtihyllyvastaaville vaatimaan Mallixit ja Pienosmallit saataville:)
Mallix lehti on kiinnostavampi että siinä on vain harvakseltaan RC-"kalustoa".
Ei kumpikaan enää nykyään. Nykyään se on Pienoismallit.net ja monet ulkomaalaiset alan nettisivustot.
Raimo Leino kirjoitti:
Ei kumpikaan enää nykyään. Nykyään se on Pienoismallit.net ja monet ulkomaalaiset alan nettisivustot.
Valitettavasti juuri näin täälläkin. Ainoa "paperilehti" joka tämän aihealueen tiimoilta kolahtaa postiluukusta on Truck Model World. Tietää ainakin jo etukäteen, että lehti on täynnä kiinnostavaa asiaa…
J Pokki kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
Valitettavasti juuri näin täälläkin.
Kuin myös täällä…
Tavallaan Mallix:kin on ottanut pakkia sisältönsä suhteen. Nykyään aika paljon lautapelejä, sun muuta itseä kiinnostamatonta artikkelia. Mutta, kun on rahaa, voi jatkaa tilausta. ;)
No, hei mitäs näihin suomalaisiin pienoismallilehtiin tarvittaisiin, jotta ne tulisivat kiinnostavammiksi? Mulla on kyllä oma lehmä ojassa, kun satun itse kirjoittamaan jonkin verran tuohon Mallixiin. Pidempiä vai lyhyempiä artikkeleita? Suoraan laatikosta juttuja vai kaikilla höysteillä? Pintaa syvempiä malliesittelyjä vai yleispläjäyksiä?
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Mutta, kun on rahaa, voi jatkaa tilausta. ;)
On minullakin rahaa, kun en jatka tilausta ;-D
Mika A.C. Heikkilä kirjoitti:
No, hei mitäs näihin suomalaisiin pienoismallilehtiin tarvittaisiin, jotta ne tulisivat kiinnostavammiksi? Mulla on kyllä oma lehmä ojassa, kun satun itse kirjoittamaan jonkin verran tuohon Mallixiin. Pidempiä vai lyhyempiä artikkeleita? Suoraan laatikosta juttuja vai kaikilla höysteillä? Pintaa syvempiä malliesittelyjä vai yleispläjäyksiä?
Kaikki käy, kunhan pääpaino on muovimalleissa… ;)