Pienoismallit.net

Pajan aukioloajat ja tapaamiset

Pääsiäisen tienoilla ainakin sunnuntaina 08.04 olen paikalla normaalisti klo 12-14. Varmaankin pääsen muinakin päivinä paikalle perjantaista eteenpäin jos saan itseni irti penkintä tankkipelailun pauloista. Kannattaa soittaa ja tiedustella. Numero löytyy yhteystiedoista
Huomenna perjantaina 6.4 mennään pajalle puuhasteleen klo 10.oo ja ollaan ainakin parituntia paikalla Ilkan kanssa
Tuli tankkitaistelujen mitta täyteen tälle aamulle ja tänään lauantaina 7.4 mennään pajalle 12.oo eteenpäin ainakin pariksi tunniksi. Eiko paikalle wirpomaan ja warpomaan, tai muuten vain nikkaroimaan. Ja huomennakin 8.4 olen siellä 12-14
Toisena pääsiäispäivänä 9.4 ollaan kanssa pajalla klo 12-14, mahdollisesti myöhäisempäänkin. Soittamalla selviää.
Pajalla nikkaroidaan ja näverrellään normisti taas sunnuntaina 15.04 klo 12-14 Bluenosen ja uusien mittalaitteiden asennuksen merkeissä Siegin jyrsimeen sekä jos intoa riittää niin muovimallin kimpussa (terapiamallailemassa) ;)
22.04 sunnuntaina paja auki klo 12-14 normaalisti, mahdollisesti olen lauantainakin paikalla, kannattaa soittaa ja kysellä
Sunnuntaina 29.4 Paja auki normaalisti, lauantaina todennäköisesti menen malleja tiiraileen messukeskukseen.
Vappupäivä vielä auki, ilmoittelen myöhemmin.
Viimeksi muokattu 28.4.2012 21:35
Vapunpäivänä 1.5 klo 12.oo eteenpäin puuhastellaan pajalla ahkerasti.
Tervetuloa paikalle ja omat brunssit matkaan.
Wappupaja on auki, eikun tänne tutustumaan StadiMallareiden puuhastelutilaan
Sunnuntaina 6.5 pajalla avoimet ovet klo 12-14