Pienoismallit.net

Pajan aukioloajat ja tapaamiset

StadiMallarien puuhapaja taas auki sunnuntaina 19.02 klo 12 eteenpäin normaalisti uusia romppeita testaillessa
Viimeksi muokattu 18.2.2012 19:46
26.02 pajalla taas perinteisesti puuhastellaan
04.03 sunnuntaina pajalla puuhastellaan… kuka mitäkin, minulla meneillään BlueNosen kaarien suunnittelu
Menen tänään 3.3 lauantaina pajalle testailemaan kameraa ja hiekkapuhallusruuttaa lasiin. Tervetuloa paikalle.
Puuhapaja on myös arkisin päivällä auki
Tiistaisin klo 10.oo-12.00 jolloin paikalla on Ilkka
Torstaisin klo 10.oo-12.oo paikalla on olli
Joka Sunnuntai klo 12.oo-14 tai pidempään paikalla ainakin olli ja Ilkka mikäli opiskelukiireiltään ehtii
Olen paikalla myös lauantaina 10.03 klo 12.oo eteenpäin ainakin pari tuntia Bluenosen kaaria nikkaroimassa ja tulleita romppeita järjestelemässä.
Pajalla puuhastellaan 17-18.03 klo 12.oo eteenpäin
Puuhapaja on avoinna taasen viikonloppuna 24-25.03 klo 12-14 normaalisti Bluenosen merkeissä, ellen ole hitsaantunut kiinni World of Tanks peliin ;) (minäkö muka koukussa) ei vaan aina pajalle tarvitsee keritä ja onneksi siellä on niin mopo mokkula nettiyhteys ettei tee edes mieli pelailla.
Viimeksi muokattu 24.3.2012 20:33
Ainiin… viimeyönä siirryttiin kesäaikaan ja tietenkin unohdin sen, onneksi Härski tajus soittaa ja kertoa, että kolkuttelee ovien ulkopuolella. Sorry jos joku kiireellinen kerkesi poistumaan ennenkuin saavuin.
Sunnuntaina 1.04 klo 12-14 pajalla ollaan normisti paikalla (ehkä lauantainakin, se selviää soittamalla minulle)