Pienoismallit.net

Löydetty

Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Kari Lumppio kirjoitti:
Hieman off-topic, mutta minulla ei tule ilmoitusta yksityisviestistä enkä muista sitä ominaisuutta erikseen pois ottaneeni. Ehkä olen sitten kuitenkin sählännyt asetusten kanssa?
Itseasiassa ilmoitus lähtee automaattisesti vain niistä viesteistä, jotka ovat olleet pitkään (30 vrk) lukematta. Jos haluaa ilmoituksen kaikista viesteistä, niin omissa asetuksissa senkin voi ottaa käyttöön.
No niin tiedot löytyivät, kun itse en löytänyt niin olisi tiedon löytänyt tai tietävä olisi voinnut ottaa yhteyttä niin kaikki olisi mennyt helpommin. Ei yksinkertaisista asioista tarvitse tehdä niin kovin monimutkaisia.

Olin tuolta käyttäjä hakua tehdessä tehnyt varmaankin näppäily virheen eikä sen vuoksi sieltä löytynyt. Tästä olisi toki viisaampi voinnut huomauttaakin ja jopa ihan asiallisestikkin.
Viimeksi muokattu 10.3.2011 14:20
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Itseasiassa ilmoitus lähtee automaattisesti vain niistä viesteistä, jotka ovat olleet pitkään (30 vrk) lukematta. Jos haluaa ilmoituksen kaikista viesteistä, niin omissa asetuksissa senkin voi ottaa käyttöön.
Tuoko ei siis ole automaattisesti päällä? No, kai olen sitten laittanut sen itse vaikka mitään muistijälkeä ei olekaan jäänyt.
Jari Männikkö kirjoitti:
Tästä olisi toki viisaampi voinnut huomauttaakin ja jopa ihan asiallisestikkin.
Ei kai tässä kukaan asiattomuuksiin ole mennyt.