Pienoismallit.net

Mallix 1/2011 on ilmestynyt

Mallix Harrastemaailma kirjoitti:
Tunturi kirjoitti:
Sama kysymys tuli mieleeni. Samalla vaivalla, jolla tuo yv on lähetetty, olisi Mallix voinut esim. kommentilla selventää asiaa muillekin. Ei propseja Mallixille asiasta(ainakaan vielä).
Mallix Harrastemaailman www-sivujen palautelomakkeen tiedonkulussa on ollut ongelmia. Lomakkeen kautta välitetyt tiedot eivät välttämättä ole kulkeutuneet perille asti. Asia pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pikaisesti.

Sitä odotellessa pyytäisimme lähettämään osoitteenmuutokset ja muut viestit, esim tilausten peruutukset, sähköpostitse osoitteeseen toimitus(AT)mallix.fi. Korvaa tuo (AT) @-merkillä.

Pahoittelemme ylimääräistä riesaa ja toivotamme joka tapauksessa mukavaa ja aurinkoista kevättä kaikille PM.netin käyttäjille.

Mallix Tiimi

Itse olen perunut lehtenne ekan kerran jo 9.9.2009 Sähköpostilla ja myöhemmin nettisivujen peruuttamistoiminnolla ja puhelinsoitoilla jotka menee aina vastaajaan,ei peruunnu lehti ei,vois tilausten määrä jatkossa nousta jos hoitaisitte asiakaspalvelun kuntoon,Eikä ilman maksavia asiakkaita ole teidän lehteäkään. Ei taida lehdellä pikkurahan puutetta kun samat ongelmat jatkuu vuodesta toiseen.
Topi Tiistola kirjoitti, notta
Lainaus:
Itse olen perunut lehtenne ekan kerran jo 9.9.2009 Sähköpostilla ja myöhemmin nettisivujen peruuttamistoiminnolla ja puhelinsoitoilla jotka menee aina vastaajaan,ei peruunnu lehti ei,vois tilausten määrä jatkossa nousta jos hoitaisitte asiakaspalvelun kuntoon,Eikä ilman maksavia asiakkaita ole teidän lehteäkään. Ei taida lehdellä pikkurahan puutetta kun samat ongelmat jatkuu vuodesta toiseen.
Pidä viestit tallessa ja jätä lasku maksamatta ja katso kuika kauan saat ilmaisen lehden.
Tero kirjoitti:
Topi Tiistola kirjoitti, notta
Lainaus:
Pidä viestit tallessa ja jätä lasku maksamatta ja katso kuika kauan saat ilmaisen lehden.
Niinpä niin… ;)