Pienoismallit.net

Pienoismallit.net-nimilappu

Askartelin Pienoismallit.net-nimilapun, jollaisen jokainen palvelun käyttäjä voi halutessaan tulostaa itselleen esim. Model Expossa käytettäväksi.

Alunperin tein tuon vain omaan käyttööni, jotta halukkaat voivat tulla nykimään hihasta, mutta samalla vaivallahan laitan sen jakoon muidenkin käytettäväksi.

Niiden iloksi, jotka haluvat tunnistaa ja tulla tunnistetuksi nimen/nimimerkin takaa. :)

- Lataa värillinen Pienoismallit.net-nimilappu (PDF, 104 KB)
- Lataa harmaasävyinen Pienoismallit.net-nimilappu (PDF, 112 KB)
Viimeksi muokattu 28.3.2007 17:03
Tämä on hyvä idea. Tuossa omassa pääkopassani pyörikin aate, että olisi mukava tavata muita pienoismallit.netin käyttäjiä. Voimme vaikka keskustella nalle-limsan ääressä humbrolin maalien liuottimien ekologista vaikutusta australian pingviinipopulaatioon… ;-)
oottekos menossa sinne?
Model Expoonko? Tarkoitus olisi
Ai nyt sitten minun pitäisi kehdata lätkäistä tuohon sinänsä ihan komeaan nimilappuun nimeni Sergeant Steiner? Eihän siellä sitten kehtaa kulkea ollenkaan kun jengi hihittelee ympärillä ja ihmettelee että "eihän toi jätkä ole ollenkaan James Coburnin näköinen".

Noh, paikalle kyllä tulen kaikkina kolmena päivänä - nimilapulla tai ilman.
Mukava idea, pitääpä tulla henkseleitä paukuttelemaan…
Tyylikäs! :) Toivottavasti ehtii käymään paikan päällä..
Onko se vain mulla jotain ympäristössä jokin vika? Tuon nimilapun ensimmäinen P-kirjain näyttää jotenkin rikkinäiseltä.

Olisi kyllä tarkoitus tulla käymään tuolla Model Expossa. Kessulle sellainen ehdotus, että laittaa siihen lappuun sittenkin se oikea nimesi ja vaikka alle pienillä se nikisi.
Druzhina Captain kirjoitti:
Onko se vain mulla jotain ympäristössä jokin vika? Tuon nimilapun ensimmäinen P-kirjain näyttää jotenkin rikkinäiseltä.
Voi olla, että ainakin Adobe Readerin vanhemmalla versiolla voi olla ongelmia sen suhteen, että tuo siveltimen kuva oli tekstin P-kirjaimen päällä. Tein nyt lapusta uuden version, jossa kuva on tekstin alla. Tämä myöskin paremmin pakattu versio löytyy nyt tuon saman linkin takaa.

Nimilappuun voi tosiaan kirjoittaa sellaisen nimen kuin haluaa, ei ole mikään pakko kirjoittaa lappuun nimeä juuri siinä muodossa kun se käyttäjätunnuksessa esiintyy. Toki on toivottavaa, että mitä lapussa sitten lukekaan, on henkilö kuitenkin jotenkin yhdistettävissä virtuaalipersoonaansa. Esim. Druzhina Captainin ehdotuksen mukaisesti. :)
Miulla tää turpavärkki toimii oivana nimilappuna. Jos vastaan tulee Rantarosvon näkönen tyyppi, ni se oon taatusti mie.

Sänkiparta, sänkitukka ja arpinen naama.(ollu yli 200 tikkiä pelkästään naamassa)

Rosmo