Pienoismallit.net

Tilaus ModelHobbiesille?

Mie aittelin et mie laittasin tilauksen tuonne Englantiin tässä kohtapuoliin. Tili tulee kymmenennennes päivä, niin niillä main sitte. Tartteeko muut mtn?
Toiset on selibaatissa,tupakka,mälli,viina,karkki,huumelakossa.
Minä olen tilauslakossa ja se pitää.
Myö säästämmä rahhaa vaimon autoon. Pikemminki oon myyntipuolella nuissa malleissa tälllä hetkellä…
voe tokkiinsa, tartteehan sitä aina jottain. Polokupyörä kamppeet on kunnossa niin voipi tähän mallailuun laittaa loput vähäiset eurot. Mitäpä niitä säästeleen, ei niitä mukaansa kuitenkaan saa kun aika koittaa.
Perutaan edellinen kirjoitus. Tilaan porasarjan Expo 8pc HSS Twist Drill Set 0,3-1mm #11509 hinta 5,52£

Katotaan mitä muuta löydetään kerhoon mennessä ;-)
minä tilaan ainakin seuraavat:
Expo Revolving Top Pin Vice # 75010
Expo 8pc Drill Set 0.5mm-2mm #11508
Eduard 1/35 Zimmerit King Tiger Porsche # 35683
Humbrol 28ml Liquid Poly Cement [HUME2500]

Kahtotaan sitten sunnuntaina tuleeko jottain muuta.
olipa nopea kerho. mut kaverin romu on nyt hinattuna rantsilan ADlle.

noitten aikaisempien lisäksi tilaisin seuraavat tuotteet:
Microscale Micro Set decal solution 30ml [MCRSET]
Microscale Micro Sol decal solution 30ml [MCRSOL]
Tamiya Weathering Master - sand, light sand & mud # 87079
Tamiya Weathering Master - snow,soot & rust # 87080
Heller 1/72 Fouga Magister CM 170 # 80220
Ookoo, täsäpä alkaakin olla jo tilata asti. Nopeutetaan aikataulua parilla päivällä jotta saatais kamat seuraavaan tapaamiseen. Pistän tilauksen etiäppäin heti kunhan Patelan siipi ilmottaa lopullisen ratkaisunsa (ei silti kiirettä vielä). Postikulut koitan jakaa tasapuolisesta tilausmäärän mukaan, eli se joka tilaa yhden setin veitsenteriä pääsee hieman halvemmalla kuin se joka tilaa 8 kiloa pakkelia. Meitä on nyt minun laskujen mukaan 6 osallistujaa, eli tuskin noista kuitenkaan valtavaa laskua tulee enemmänkään tilaaville. Valuuttamuuntajana käytän xe.comia niinku ennenkin. Ilmotan kullekin loppusumman ja tilinron kunhan päästään siihen vaiheeseen.
tämä lähti etiäppäin. Alan räknäämään osuuksia ja pistän laskua yyveenä osallistujille.
Hups! Luottokunta oli pistäny mun kortin kiinni kun oli nii iso kertaostos :D
Homma on nyt kunnossa, mutta saatto tulla 1-2 päivän viivästys toimitukseen…