Pienoismallit.net

Löytöjä?

Pari Ebay-löytyä on sattunut itsellä kohdalle.
Halcyonin Space Jockey tyrkyllä, lähtöhinta ~30 taalaa, ei huutoja. Tuumasin että tuolla hinnalla voisin ostaakin, mutta mihinkään kilpalaulantaan en rupea. Kohde oli kohtapuoliin sulkeutumassa niin pistin sitten sen ekan huudon sillä lähtöhinnalla, jolla yllätyksekseni sainkin sen mallin.
Toinen oli Billikenin 1:6-skaalan Predator. Ilman laatikkoa ja ohjeita, figu löyty kasaan ilman liimaa, kaikki osat tallella. Eli siis käytännössä täysin iskemätön. Tiedä sitten ovatko kaikki keräilijät sitten todellakin vain keräilijöitä ja näiden "mint in box" -kappaleiden perässä, mutta Predator irtosi kuitenkin reilulla parillakymmenellä taalalla.
Itse sain kanssa kaverilta työ " palkkana " 7 erilaista vanhaa -70 / -80 luvun automallia joista hämmästykseni yksi oli Tamiyan 1/12 Yardley Mclaren Marlboron väreissä ja paketissa oli myös noi kielletyt merkit joita tuli autojen mukana -70 luvulla. Malli odottelee hyllyssä sitä kuuluisaa inspiraatiota alkaa tekee… Pari pienempää autoa on jo tullut tehtyä mutta osa odottaa myös vielä tekemistä.
ite sain kympillä PYRO:n valmistaman mercedeksen joka ali vähän päälle viiskytä vuotta vanha, en tiedä onko sillä paljon arvoa mutta vanha se ainakin oli :D ja kirppikseltä löysin kitechin valmistama jaguar suihkari tehtaan muoveissa ja hinta oli 2 euroa joten ajattelin poimia sen mukaan.
Mikkelin Ekotorilla oli tänään myynnissä varmaankin jonkun harrastajan pois annetut aarteet.

Airfixin 1/24 Hawker Harrier 60€. Sarja on hieman aloitettu.

Ilmeisesti Airfixin figuuripakkauksia 1/76, tai 1/72 muutama laatikko pahvilaatikossa 60€ ja näitä taisi
olla 3 pahvilaatikollista.
helsingin stokkaa vastapäätä olevasta suomalaisesta kirjakaupasta musta/valkea reunaisia valokuvakehyksiä, halvin 1,70, koko 15x10cm, ihan a4 kokoisiin ja yli asti, kaillein noin 8e luokkaa
Itse löysin pari kuukautta sitten netistä BMW 320i:n koottavan pienoismallin sain sen alle 30eurolla ja kaikki osat oli tallella ja vielä pusseissa. Laatikossa oli vuosi luku ja se oli 1994 ja hinta vielä markkoina. Ebayssa oli yksi samanlainen 70euroa.
Olli-Pekka Lähdesmäki kirjoitti:
Itse löysin pari kuukautta sitten netistä BMW 320i:n koottavan pienoismallin sain sen alle 30eurolla ja kaikki osat oli tallella ja vielä pusseissa. Laatikossa oli vuosi luku ja se oli 1994 ja hinta vielä markkoina. Ebayssa oli yksi samanlainen 70euroa.
Mikä korimalli oli kyseessä?? Saisitko kuvan? Olisi kiinnostunut vaikka ostamaan.
Lisäsin omaan kuvapankkiin oman rakkaan yksilöni… Liekkö korimalli sama. Jos on, niin aletaan kaupustella.
Tähän alustaan ja koriinkin on vissiin olemassa joitakin versioita, jotka ei ihan skarppaa vuoden -89 kanssa.
Laita kuvia.
Viimeksi muokattu 10.6.2011 19:47
Ei ole sama korimalli. Tuo on e30 ja mun pienoismalli on e36. Osat ovat edelleen avaa mattomina pusseissa. Laatikossa on vain pientä kulumaa.
Viimeksi muokattu 10.6.2011 20:42
no kirpputorilta olen löytänyt esim: titanicin: kaikki osat tallella (kai) hinta: 0,50e :D lisäksi, hercules 1e ja joskus parm1 sain isosiskon miesystävän muuttaessa pois. (tosin ei ollut venäläinen pstn sarja kovin hääppönen,,, mikään ei sopinut yhteen…)