Pienoismallit.net

Foilaus

Olen nähnyt monessa pienoismallissa sanottavan, ikkunat olisi voinut foilata. Mutta mitä foilaus tarkoitta. Koska olen aloittelija en tiedä mitä foilaus tarkoittaa, Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle.
Hmm. Tätä foilaustermiä ei oo vissiin sanastossa? Sen vois lisätä sinne.
Ville Järvensivu kirjoitti:
Haku, haku, haku, haku, haku, haku, haku ja haku.
Minä en ainakaan onnistunut löytämään haulla kunnon selitystä foilaukselle. Sinä ilmeisesti löysit, joten voisit jakaa löytämäsi selityksen meidän muidenkin kanssa.
Pasin laittoi sen linkin mistä löysin parhaimmat selitykset. Muistaakseni oli myös joku artikkelin tapainen tai joku mallikansio jossa oli myöskin selitetty.
Pasin laittoi sen linkin mistä löysin parhaimmat selitykset. Muistaakseni oli myös joku artikkelin tapainen tai joku mallikansio jossa oli myöskin selitetty.
Jos tietää vain, että foilata pitäisi, niin Timon linkittämän sivun löytäminen on hiukan haasteellista. Mallikansioista olisi ehkä voinut arvata, mutta kunnon selitystä ei ollut. Pointtini on, että noilla lähtötiedoilla vastausta ei pysty löytämään hakua käyttämällä kuin kiertotien kautta, joten asiasta kysyminen on täysin perusteltua, eikä kehotus käyttää hakua ole kovin hyödyllinen.
Tässä kuvien ja tekstin kanssa opastusta.
www.bare-metal.com/How-to-use-Bare-Metal-Foil.html
Anteeksi perustelematon haun käyttämisen kehotukseni. Olin itsekin täysin tietämätön asiasta, mutta eikö foilaamisen tarkoitus kuitenkin jotenkin ole tullut esille viimeistään nyt?
Anteeksi perustelematon haun käyttämisen kehotukseni. Olin itsekin täysin tietämätön asiasta, mutta eikö foilaamisen tarkoitus kuitenkin jotenkin ole tullut esille viimeistään nyt?
Niin on. Kiitti kaikille avusta