Pienoismallit.net

Ryhmärakentelu: Itärintama 1941-1945

Lisätty vesikko banneriin :)
Nyt mallia lisättäessä on mahdollista valita, mihin käynnissä olevaan ryhmärakentelukamppikseen malli kuuluu. Lisäsin samalla tämän nimenomaisen ryhmärakentelun valittavaksi vaihtoehdoksi nimellä "Itärintama 1941–1945". Tarpeetonta englannin kielen käyttöä kun en voi sietää. :)

Mallit, jotka on määritelty kuuluvaksi tiettyyn kamppikseen, näkyvät sitten omalla sivullaan (esimerkki).
Kiitokset Tomi näkemästäsi vaivasta, nyt on homma nousussa ;) Korjasin tämän viestiketjun otsikon ja bannerin tekstit suomenkielisiksi. Bannerinhan voisi varmaan laittaa tuon ryhmärakentelusivun ylälaitaan sivua koristamaan?

Lisäsin myös ensimmäisen blogin tähän ryhmärakenteluun esimerkiksi, tässäpä siis "Waiting For a Plane" Rymärakentelussa Itärintama 1941-1945.

Nyt vain innolla rakentelemaan malleja ja kirjoitttelemaan blogeja!
Ryhmärakentelun loppuaika tulisi myös nyt päättää, galluppia kehiin, olisiko se 1.9. vai 31.12.2010?
Vuoden looppuun mennessä olisi parempi. Paremmin ehtii tehdä.
Itse olisin sitä mieltä, että 1.9 on parempi. Ei tule silloin liian pitkää buildia ja onhan tässä melkein puoli vuotta aikaa.
Itse taas olen sitä mieltä, että 31.12.2010 on parempi. Eihän mikään estä rakentamasta useampaa jos tuntuu että on liian pitkä aika. On tässä kaikkea muutakin puuhasteltavaa kuin pelkästään mallien rakentaminen…

Hyllyssä on odottelemassa parikin vaihtoehtoa. Eduardin Hetzer ja jargonin PZ IV G "kharkov". Katsotaan kumpi hyppää käsiin…
Jos deadline on 1.9.2010 en voi osallistua koska rakennusaikaa ei paljon kesäkiireiden takia jäisi. Siis 31.12.2010 sopisi minulle paremmin.
MRB kirjoitti:
Lisätty vesikko banneriin :)
Erinomaista, iskee nyt kuin miljoona volttia! Kun nyt vielä se malli saataisiin…
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Lisäsin samalla tämän nimenomaisen ryhmärakentelun valittavaksi vaihtoehdoksi nimellä "Itärintama 1941–1945".
Täydet viisi pistettä :)