Pienoismallit.net

Lidl – mallarin ystävä

Lidlistä saa nyt hyvän hinta/laatusuhteen sivellinsarjaa edulliseen vajaan 7 euron hintaan. Paketissa sivellinkotelo, kymmenkunta pyöreäkärkistä sivellintä ja muovipaletti. Siveltimien koko on juuri sopiva yleisimpään mallailukäyttöön ja mielestäni tämmöiset teräväkärkiset hiukan isommat siveltimet ovat tarkkuusmaalaukseen parempia kuin 0 ja 00:t. Palettikin on pätevä.
Siveltimet ovat jotain synteettistä harjasta. Minulla on ollut käytössä jo jonkin aikaa vastaavan materiaalin tasakärkisiveltimiä (myös liidelistä) ja niiden laatu ja kestävyys on osoittautunut yllättävän hyväksi.
Muutakin taiteilijatarviketta on tarjolla paljon. Pastelleja, vesivärejä, akryylejä ym… Hinta on halpa ja laatu kohtuullisen hyvää.
Olisikohan tässä hyvä syy asioida ensimmäistä kertaa Hitler Siwassa? :D
Veli-Matti Sivonen kirjoitti:
Olisikohan tässä hyvä syy asioida ensimmäistä kertaa Hitler Siwassa? :D
Tuo olikin uusi nimitys. "Natsimakasiini" on meillä päin käytetty.
Itse olen todella tyytyväinen Natsi Siwan siveltimiin(ei välttämättä kyseinen pakkaus). Samassa sakemanni putiikissia on ollu myynnissä mm pensselin liuotuskuppi(mikä liekään oikea nimi:)?), öljyärejä ja itse malleja. Kannattaa siis aina vilkaista ne Lidlin mainokset, jos sieltä löytyisi vaikka jotain kiinnostavaa. Nimittäin hinnat eivät ole yliampuvia näin mallarin budjetille.
Juho Kankkunen kirjoitti:
natsi siwa
Litoristakin on joku käyttänyt ;-)
Olen myös muuan "kadunmies" porukan Helsingin Herttoniemessä käyttäneen Lidl kauppaketjusta nimeä "Littana" että näin se suomenkieli taipuu.
Itse käytän "Liiteri"- nimitystä
Eiks se ollutkaan ihan vaan Liideli?:) pakkoko se vanha viiksekäs olutongelmainen vihtahousu oli tähänkin sotkea?;)
Pasi Kiiski kirjoitti:
Lidlistä saa nyt hyvän hinta/laatusuhteen sivellinsarjaa edulliseen vajaan 7 euron hintaan.
Haluatko vähän täsmentää tietojasi? Lidlin voimassa olevat mainokset eivät tunne sivellinsarjaa eivätkä sen puoleen mitään taiteilijatarvikkeita ja kun eilen Lidlissä poikkesin niin ei siellä sellaisia myöskään näkynyt.