Pienoismallit.net

Oma mieltymys

pitäisikö käyttöön ottaa urheilusta tuttu parhaat/huonoimmat pisteet pois? tai vaikka esim kaksi huonointa/parasta pois
kyllä nämä "ku**päät" minuakin v**tavat, mutta tähän ei varmaankaan voi vaikuttaa. ainut on se, että näiden puolikkaiden antajien nimet näkyisivät (ainakin itselle)
Häpä kirjoitti:
pitäisikö käyttöön ottaa urheilusta tuttu parhaat/huonoimmat pisteet pois? tai vaikka esim kaksi huonointa/parasta pois
Onhan näistä puhuttu, mutta onko ongelma oikeasti niin suuri, että siihen tarvitsee etsiä ratkaisu? Laskin huvikseni miten huonoimman ja parhaimman jättäminen pois vaikuttaisi P-38:n keskiarvoon: 2,487 -> 2,473. Onhan siinä peräti sadasosan muutos. Pyöristyksen huomioon ottaen jopa kahden.
Eikä unohdeta kaiken kauneuden keskellä sitäkään, että 0,5 arvoisia mallejakin lisätään galleriaan.
Mietityttää toi sana kostopisteet? Emmie ainakaan oo kellekkään pahaa sanonut tällä saitilla.Puolikkaita aina joskus rapisee mutta minkäs teet, sanallinen kommentti on paaljoon antoisampaa.Toki pisteistä on mukava seurata omaa kehitystä.Mutta mallaillaan pisteistä välittämättä, hyvä päivä tääki ollut kiitos siitä pienoismallailun:)
kateellisia ovat per*eleet ku pieniä pisteitä antavat.. =D
Minuakin aiemmin otti pattiin nuo huonot pisteet mutta sittemmin oon oppinut tulemaan niiden kanssa toimeen. Ei parilla huonolla pisteellä ole juurikaan merkitystä keskiarvoon ne vaan on ärsykkeenä. Kaipa niiden antaminen tuottaa jollekkin mielihyvää. Noista pisteistä kun ei ole mitään käytännön hyötyäkään jos ei tavoittele viikon malli titteliä. Kun en kuitenkaan saa tehtyä viikon malli ainesta ja rakennusblogiinkin on tarvittavat pojot saatu, niin antaa tulla lunta tupaan jos siltä tuntuu:) Itse en tuolle koston tielle alennu.
Moro,

Ai te teette malleja muille? Mä kyllä teen näitä ihan oman mielenrauhan säilyttämiseksi. Toki jos joku antaa puolikkaita, niin olisihan se kiva saada tietoon mistä se johtuu? Rakentava kritiikki on aina positiivista, mutta "kostopisteet" - aika naurettavaa, että joku niitäkin antaisi.
Jos joku antaa negatiivista palautetta, sehän vain tarkoittaa että seuraavaan malliin on jotain parannettavaa.

Mitäpä jos kaikki antaisivat vain 5 tähteä, innostaisiko se rakentamaan? Todennäköisesti ei. Näin kävi esim. meidän pojalle, sai ekassa näyttelyssä mitalin…ja sitten ei enää kiinnostanutkaan…(tosin nyt alkanut taas kiinnostamaan)

Se että tähtiä annetaan sen mukaan että "TAAS TANKKI, nää on niin nähty" tai "AI JAA TAAS JOKU JENKKI" - on väärin, mutta valitettavasti näitäkin on ;)

Ei mulla muuta

*palaa suunnittelemaan kuvauspaikkaa*
Mikko Dunderfelt kirjoitti:
Jos joku antaa negatiivista palautetta, sehän vain tarkoittaa että seuraavaan malliin on jotain parannettavaa.
Eiköhän sitä jotain parannettavaa aina löydy jokaisen mallista ihan palautteesta riippumatta :)
Pekka Muikku kirjoitti:
Mikko Dunderfelt kirjoitti:
Eiköhän sitä jotain parannettavaa aina löydy jokaisen mallista ihan palautteesta riippumatta :)
Amen. Aina löytyy :)