Pienoismallit.net

20 % alennus 6.3. Harrasteessa

HARRASTE Oy ei osallistu Tampereen Pienoismallipäiville 6.3. omalla osastolla. Kauppa valtavine valikoimineen on auki klo 10 - 15 osoitteessa Tuomiokirkonkatu 21. Reippaan 15 minuutin kävelymatkan päässä Sampolasta.

Palkitsemme kaikki myymälässämme vierailleet antamalla lauantaina 6.3. kaikista muovisista koottavista 20 % alennuksen (ei jo tarjoushintaisista).

Tervetuloa edullisille mallikaupoille
On kyllä syytäkin palkita. On sen verran suolaiset hinnat. Tuskin lienee sattumaa, että Harrasteella on Expossakin tuo kyseinen vuosittainen alennus…
Enpä ole kokenut tulleeni ryöstetyksi kertaakaan kun olen ko liikkeessä asioinut, mukavaa palvelua ja enimmäkseen on löytynyt se mitä olen hakenutkin. Hyvä että näitä liikkeitä on eikä kaikki ole kasvotonta nettitoimintaa.
Monesti hakenut kyseisestä liikkeestä tarvikkeita ja huonon poran ostaessani lupasi hyvittää sen seuraavassa mallissa. Ja tuollaiset "Köyhät valittaa"-tyyliset kommentit kannattaa harkita ja antaa kivesten laskeutua.
täytyneepi mennä, sillä "kisapaikalta" ei varmaan saa muovilevyä
Viimeksi muokattu 4.3.2010 21:02
Elorannan Tomin kanssa kyllä samaa mieltä. On mielestäni vain ja ainoastaan hyvä, että tälläisiä liikkeitä vielä on. Tietää aina saavansa hyvää palvelua ja apua mikäli tarvitsee. Hinnatkaan eivät kyllä kovinkaan eroa muista alan kotimaisista liikkeistä, että siitä nyt on mielestäni turha mainita.

Että samalla vain kiitoksia harrasteelle jo vuosien hyvästä palvelusta. Sieltä ne mallit, tarvikkeet ja maalit on tullut haettua aina mukulasta lähtien.
Joo, enkä mä ymmärtänyt tätäkään heittoa: "Tuskin lienee sattumaa, että Harrasteella on Expossakin tuo kyseinen vuosittainen alennus…"

Meinaan että jos itsellä olis malli/harrastepulju niin tottakai messujen ja muiden häpeninkien aikaan pistäisin alen pystyyn. Ja täytyy muistaa että aika ajoin Harrasteella näitä -20% alennusviikkoja on ollut vaikka mitään tapahtumia ei samaan aikaan olekkaan.
Pistänpä lusikkani soppaan ja otetaan sitten kostoksi muutama ykkönen mallien arvosanoiksi. Olen huomannut saman että jos kehuu Harastetta tai HobbyPointia, niin katsotaan julmasti. Mutta kun näistä kahdesta liikkeestä tosiaankin saa hyvää palvelua. Ja jos postitse tilaa, niin tavara on ehdottomasti oikeaa ja se tulee nopeasti. Ja onpa useasti hinnatkin olleet halvemmat kuin ns "ykkösliikkeillä". Kyllähän "ykkösliikkeistäkin" saa joskus tavaran nopeasti, ja on se joskus ollut oikeaakin, mutta turhan monesti joutuu odottamaan jopa kuukausia (paras odotusaika 10 kuukautta ja toista kymmentä sähköpostia ja puhelua) ja lopuksi saan väärän tavaran. Mutta näinhän se on että jotkut tykkää äideistä ja jotkut tyttäristä ;-) Ite taas tykkään molemmista, koska asioin kuitenkin kaikkien liikkeiden kanssa. Kaikilla on omat hyvät puolensa.
Jari J Liimatainen kirjoitti:
hohhoijaa. Kukin tyylillään. Harraste palvelee ja se tuntuu olevan vaikeaa. Tällä foorumilla tosin saa kehua vain määrättyjä firmoja ja niitä ei voi myöskään arvostella. Nessuja voin lähettää itkijöille.
Kerrotko heti mitä firmoja? Luettele vaikka kolme, joita saa vain kehua mutta ei ollenkaan arvostella.

En ymmärrä miksi kukaan ryhtyy marttyyriksi tälläisessä asiassa. Itse en ole törmännyt mihinkään tiettyjen liikkeiden suosimiseen tällä foorumilla. Arvostelu- kaikenlainen arvostelu- on mielestäni ihan OK, kunhan se perustuu omiin kokemuksiin eikä toisen käden tietoon. Ei pidä kuitenkaan hyökätä "foorumia" vastaan, jos kaikki sisältö ei miellytä- varsinkin jos se oman sisällön tuottaminen on lähinnä foorumin sisällön arvostelua :)

/marko
Viimeksi muokattu 5.3.2010 07:54
Marko, olet oikeassa. Kiitos asiallisesta palautteesta hieman asiattomaan viestiini. Otan opikseni :)