Pienoismallit.net

Modelhobbies.co.uk

Itselläni on yksi onnistunut kokemus kyseisestä firmasta vuodelta 2009, ja sillon homma toimi ainakin vielä hyvin. Tilaus lähti klo 1 jälkeen yöllä ja jo samana päivänä klo 12 jälkeen se oli lähetetty. Kamat tulivat perille ilman että olisi tarvinut perään kysellä.

2014 tilasin pari edullista figuurisettiä, joita ei muualta tuntunut löytyvän. Nämä eivät koskaan saapuneet perille. Itse asiassa olin jo unohtanut, että olin koskaan tehnyt kyseisen tilauksen, mutta nyt kun katselin vanhoja meilejä model hobbies -hakusanalla, tajusin että noita figuureja en ole kyllä koskaan nähnytkään. :D Mitenköhän PayPal suhtautuu kolme vuotta tilauksen jälkeen tehtyyn reklamaatioon. :)

Oliskohan niin, että varastosta löytyvät tuotteet saatetaan toimittaa, mutta jos tilaa jotain mitä ei löydy varastosta, niin todennäköisyys saada mitään on hyvin pieni.

Mene ja tiedä, mutta toivottavasti saatte ainakin rahat takaisin, Jaakko. Ja ennen kaikkea toivottavasti saat tarvitsemasi mallailukamat hankittua – joltain luotettavammalta kauppiaalta.
Alkuperäinen keskustelu on vuodelta 2007 ja Tomin hyvä kokemus vuodelta 2009.
Paljon on vettä virranut Thamesin läpi niistä ajoista.
Olisikohan niin, että firman omistuspohja on jossain kohtaa muuttunut, ja että aluksi kyseessä onkin ollut ihan asiallinen liike.
Nämä keskustelut ovat tärkeitä, jotta tieto mallareille kulkee.
Näkyy olevan arvostelut laidasta laitaan, hyviä kokemuksia ja huonoja. Tosin huonot kokemukset tekevät sen että ei hirveästi haluta ottaa sitä riskiä että metee vituralleen ostokset. En käsitä tuollaista pelleilyä maksavien asiakkaiden kanssa, ainakaan jos ei tarkoituksena ole lopettaa toimintaa. Toivotaan että tämäkin episodi päättyy onnellisesti.
Itse olen viimeisen vuoden aikana tilannut tuolta neljä kertaa, ei mitään isompia ongelmia. Viimeksi laitoin tilaukseen pari dekaaliarkkia viime lauantaina, tunti sitten tuli kuittaus että on lähtenyt tulemaan. Välissä noilla oli kovastikin ongelmia, jouduin muutamaan kertaan turvautumaan paypalin apuun saadakseni rahani takaisin, mut tosiaan mun mielestä on hieman petrannut viime aikoina. Sen perusteella mitä olen tuolta kymmenen vuoden aikana tilannut, niin onnistumisprosentti on ollut lähempänä sataa kuin yheksääkymmentä…
en tiedä onko koko pulju kaatunut kun yritin soittaa niin numero ei ole käytettävissä,
ja tilausvahvistus oli tullut mutta rahat eivät ole lähteneet mihinkään tililtä(Toivottavasti ei lähdekkään)
koska (äiti) oli maksanut kortilla eikä paypalilla…:(
Jos kyse on luottokortista kuten voisi kuvitella, niin rahojen saaminen takaisin onnistuu ihan yhtä lailla.
päivitystä edelliseen,kauppias vastasi ja sanoi että paketti on lähetetty 5.heinäkuuta,tosin rahat ovat edelleen tililllä joten saas nähdä saapuuko mitään ja jos saapuu,tuleeko ilmaseks…;)
tänään saapui paketti jossa oli kaikki tilaamat tuotteet joten loppu hyvin kaikki hyvin:)
vielläkään tosin ei ole rahaa lähtenyt tililtä…
Viimeksi muokattu 12.7.2017 21:56
Itse tossa tilasin ~2kk sitten pari varastossa olevaa tuotetta kyseisestä puljusta. ~1kk meni toimituksessa ja paketti näytti saapuessaan norsun tallomalta. Itse jätin ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.
Janne Tamminen kirjoitti:
~1kk meni toimituksessa ja paketti näytti saapuessaan norsun tallomalta.
Ketään syyttämättä tai puolustamatta, tuo on todennäköisemmin pakettia kuljetuksen aikana käsitelleiden yritysten kuin lähettäjän aikaansaannosta :)