Pienoismallit.net

Tällaista Suomi-kalustoa olisin halunnut nähdä - Group build

Opa Laitinen kirjoitti:
Se tarvitaanko tällaista skabaa ollenkaan on jo sitten toinen juttu.
Niin tähänkin saa vielä antaa sen mielipiteensä ja toivottua olisikin, itse en ala tälläisistä päättämään vaan esimerkiksi aloistusviestistä löytyvä maininta "äänestyksestä"on olemassa siitä syystä, että kun idea tuotiin esille, sai se vain myönteisiä vastauksia. Eli ihan vain saaduista vastauksista tulkitun yleisen mielipiteen perusteella mennään eteenpäin koko buildissa.

Toisin sanoen ääntä vaan kuuluville jos on ideoita, mielipiteitä tai ihan mitä vaan. Ei täällä kuitenkaan ketään tyrmätä jos oman ajatuksensa tuo julki.

Ylipäätäänkin arvostan kommentointia tässä vaiheessa huomattavasti enemmän kuin niin, että mahdollisesti tulevaisuudessa järjestettäviin(kenen tahansa toimesta) buildeihin alettaisiin huutelemaan kommentteja kuten "no kun se edellinenkin oli niin syvältä".

diipadaapa, ihme nillitystä minäkin saan aikaa perjantai-iltana =D
Niin, se minun äänestysehdotukseni tarkoittaa sitä, että se äänestys olisi mahdollisimman leikkimielinen - kuten tämän koko Group Buildin pääideakin käsittääkseni on. Minä en ainakaan halua, että tästäkin kehkeytyy jokin IPMS-tyylinen sotatila, jossa verenmaku suussa arvostellaan malleja ziljoonassa eri kategoriassa, ja nälvitään toisille mallareille. Tuolle tielle jos lähdetään, niin ainakin minun puolestani voi unohtaa koko äänestyksen. MUTTA, jos homma pidetään simppelinä ja leikkimielisenä, niin siitä vaan äänestelemään.
Juurikin näin!
Joo,olen kyllä samaa mieltä kuin Raimo.Jos kerran enemmistö tykkää että kisa järjestetään ,niin ei muuta kuin siitä vain.Osallistun tietenkin skabaan koska olen tähän mukaan ilmoittautunut.Se kuuluu mielestäni "pelin" henkeen. Kesken kaiken ei kelkasta hypätä pois.Pohdin vain tätä alituista kisaamista joka paikassa enempikin yleiseltä kannalta .Aiheesta kiinnostuneille suosittelen luettavaksi Asterix albumia: Jumalten rannan nousu ja tuho.Terv.Opa L.
Opa Laitinen kirjoitti:
.Aiheesta kiinnostuneille suosittelen luettavaksi Asterix albumia: Jumalten rannan nousu ja tuho.
Olen tuon(kin) lukenut. Ja kun tuossa edellä tuli mainittua legendaarinen kirjainyhdistelmä IPMS, niin siihen liittyen suosittelen Asterix albumia: Riidankylväjä.

Ja sitten taas varmuuden vuoksi näkyviin tämä ;-)
Raimo Leino kirjoitti:
Ja kun tuossa edellä tuli mainittua legendaarinen kirjainyhdistelmä IPMS, niin siihen liittyen suosittelen Asterix albumia: Riidankylväjä.
Juu, en ymmärrä, miksi se IPMS piti vetää tähänkin asiaan mukaan.
Pekka Muikku kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
Ja kun tuossa edellä tuli mainittua legendaarinen kirjainyhdistelmä IPMS, niin siihen liittyen suosittelen Asterix albumia: Riidankylväjä.
Juu, en ymmärrä, miksi se IPMS piti vetää tähänkin asiaan mukaan.
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Kato Pekka joidenkin pitää päästä joka ketjussa kiroilemaan.:) muualla tuo 4 kirjainta on järjestön lyhenne, härmässä se tuntuu olevan kirosana. Ja sit varmuuden vuoksi ;-D ettei herneitä ala kasvamaan nenässä kellään.
Pieni update. En ole tehnyt blogia, kun ton kuvaaminen on työn ja tuskan takana :) ei meinaa mahtua tuollainen 1:72 lentokone 1:24 auton kuvauspaikalle :) Teen myös koneelle "huoltoauton", eli Revell 1:72 HMMWV - auton.

Oma lusikka äänestyssoppaan…kaikki samalle viivalle, nämähän ovat "What If"…
Joo kaikki vain samalle viivalle, rakennusjälkeä pystyy kyllä arvioimaan olipa teelmällä sitten oikea esikuva tai ei. Ja tähän pohjattomaan mielipiteiden suohon kun otetaan mukaan -herne valmiiksi sieraimessa- myös taustatarinoiden arviointi, niin tämän ryhmärakennuksenkin tiimoilta saadaan aikaan loputon vääntö.:)
Mikko Dunderfelt kirjoitti:
Jaa…mihinkäs tätä konetta käytetään? Ilmateitse tapahtuvaan suomalaisten jääkiekkoturistien huoltoon?