Pienoismallit.net

Trumpeter

Onko kellään kokemuksia noista trumpan isoista lentokoneista? Eli 1:24. Kattelin ni ainaki netis niiden sivuil kuvat näytti hyviltä mut mties osien sopivuus jne?
Taisto

Ok. Harmi. No kyselen Martilta. Tais olla Martilla messuilla joku 1/24 trumpan malli -50%. Toivottavasti olis vieläkin ja tuo G-mersu…
Lainaus:
Yhden olen rakentanut Mig 15 1:48 ja ihan hyvät fiilikset jäi.
Ihan uteliaisuudesta. Minulla odottaa Trumpeterin 1/48 Mig-15 uti. Meinasin tehdä suomiversion, joskus…
Onko kyseessä sama malli ja kuinka pahasti menen metsään esikuvaan nähden ?
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Moi Taisto !
Sen verran olen käynyt kurkkimassa IPMS:n sivuilla, että tiedän: jos sinulle kelpaa, kelpaa myös minulle. En ole niin tarkka muotovirheistä, rakennan kuitenkin ajankuluksi.
Itsellä juuri työnalla Trumpan USS Hornet 1:350 ihan simppeli rakennettava voin kyllä suositella.
Heikki Mustonen kirjoitti:
En ole vielä aloittanut kokoamista, mutta modunista tilaamani "Finnish T-55" jossa on miinanraivausrulla(?) vaikuttaa todella hyvältä. mittakaava 1/35 ja hintaa taisi saksassa olla alle 15e. mukana metalliosia esim. ilmastoinnnin verkot ja muuta. Olin paketin sisältöön erittäin tyytyväinen.
Aluksi hei vaan kaikille! Olen hetken aikaa selaillut sivustoa ja päätin rekisteröityä tänne.

Heikki, joko olet kasannut hankkimasi mallin?

Tuo T-55 KMT 5 M miinanraivausvarustuksella kiinnostais itseäni, lähinnä kun se liittyy omaan aselajiin varusmiespalveluksen ajalta. Onko tuo Trumepterin malli kuinka tarkka tai edes sinnepäin? Jos ei, niin onko muilla valmistajilla vastaavaa mallia tarjolla, ei siis pelkkää T-55 mallia?
T-55 on saatavissa Tamiyan mallina, se on parhain ja kallein malli T-55:sesta. Siinä ei ole mukana raivaus värkkejä eikä Suomen tunnuksia. Lisäksi on Italerin sarja, jossa on mukana suomen tunnukset, muttei raivausrullia. Eli parhaan mallin saat jos ostat Tamiyan sarjan ja otat Trumpeterin mallista miinanraivausrullat, ja parhaat siirtokuvat taisikin olla Italerin mallissa? Skifilläkin on muistaakseni T-55A ja T-55AM sekä miinanraivauslaitteet erikseen, kaikki on 1:35 ja Trumpeterillä on erilaisia T-54 ja T-55 aurausvarustuksella. (BTU-55)