Pienoismallit.net

Trumpeter

Onko kellään kokemuksia TRUMPETER nimisen valmistajan malleista? Kaverini on kasvatellut päässään ajatusta perustaa nettikauppa pienoismalleille ja suunnitteli käyvänsä myymään TRUMPETERIN malleja. Kiinalainenhan tämä valmistaja on mutta mitä olen kuvia katsellut, niin hyvännäköisiä mallejahan tuo tekee.

Kertokaahan olisiko haluja tämmöisiä malleja ostaa jos tuollainen nettikauppa tulisi.
Ainakin ne Trumpeterin KV-1 ja KV-2 mallit mitä minä olen rakentanut ovat olleet ihan laadukkaita.
Etenkin uudemmat Trumpeterin mallit ovat varsin laadukkaita ja aika suosittujakin. Vanhempiin en kyllä koskisi seipäälläkään..
En ole vielä aloittanut kokoamista, mutta modunista tilaamani "Finnish T-55" jossa on miinanraivausrulla(?) vaikuttaa todella hyvältä. mittakaava 1/35 ja hintaa taisi saksassa olla alle 15e. mukana metalliosia esim. ilmastoinnnin verkot ja muuta. Olin paketin sisältöön erittäin tyytyväinen.
Edullisia ja uudemmat ainakin laadukkaita. Rakentamista odottamassa 1:700-mittakaavan Essex-lentotukialus.
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Itellä on kans KV-II ko. firmalta ja pikamulkasun jälkeen vaikutti hyvin laadukkaalta ja lupaavalta. Mukana tulevat metalliset hinausvaijerithan ovat saaneet kehuja alan lehdissä.
Taisto

Ei sulla olis trumpan 1/24 G-mersua jonka voisit myydä asevelihintaan? Oli just puhetta isäni kanssa, että G-mersu on pakko-ostos 1/24:een ja vielä suomimalli.
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
1:24 -6 mersu oli tosi hyvä malli. :48 fw200 sitten taas ei. Eli vähän heittelee nuo mallien laadut, vaikka olisi suht-koht uusiakin.