Pienoismallit.net

Pienoismallitukku

heitänpä minäkin oma lusikkani keskusteluun.
Olen muutaman kerran Pienoismallitukusta tilannut malleja ja hidas toimitus on ollut. Kerran kun tilauksesta oli kulunut n. 3 viikkoa ja laitoin sähköpostia ei vastausta koskaan tullut. Soittamallakaan ei saanut ketään kiinni kuin kerran ja tuolloin vastaus oli että tukkurilta ei saanut mallia/malleja ja siksi tilaus kestää. Hinnat ovat nykyään kylläkin niin törkeän korkeat, ettei tule tilattua mitään kyseisestä liikkeestä.

Ihmettelen kyllä, kuten muutkin, miten kyseinen liike voi näin räikeästi jättää vastaamatta maksavan asiakkaan kyselyyn omasta tilauksesta.

Taas vastaavasti Banzai Modelsin ja Kuivalaisen tilaukset ovat aina tulleet perille nopeasti. Jos joskus jotain mallia, mitä oli tilannut, ei ole ollut saatavilla niin siitä on ilmoitettu että saadaan ja tulevat jälkitoimituksena.

Banzaista ja Kuivalaiselta on myös saanut tilattua malleja, jota ei listalla ole ollut. Kiitokset molemmille liikkeille loistavasta palvelusta!
Tänään kello 12.45 tein tilauksen Kuivalaiselle ja kello 15.17 tuli postin seurantakoodi lähetyksestä sähköpostiin.

Että tämmöstä :)
Martti on ilmeisesti pistänyt lähetyksiä postiin, kun kauppa on maantaisin kiinni. Olisimpa tämän tiennyt, mutta ei muuta, kun uudestaan ;)
Viimeksi muokattu 19.3.2017 22:37
Täytyy kehua kyllä Kuivalaisen nopeaa toimintaa. Joku vuosi takaperin odotin vain 6 kuukautta tilaustani.
Onkohan tämä Pienoismallitukku enään toiminnassa? Meikäläinen tilasi tuotteita jo 10 viikkoa sitten. Tuli tilauksen vahvistus ja maksu suoritettu,rupesin ihmetteleen että missä tilaus viipyy kun ei ole tullut sähköpostiin minkäänlaista infoa tilauksen etenemisestä. Soitin monta kertaa ja lähetin emailia, ei mitään vastausta.
Puhelimeen ei vastata ollenkaan, puhelu katkeaa heti.Onko muilla samoja kokemuksia?
Janne olavi Pirilä kirjoitti:
Onkohan tämä Pienoismallitukku enään toiminnassa? Meikäläinen tilasi tuotteita jo 10 viikkoa sitten. Tuli tilauksen vahvistus ja maksu suoritettu,rupesin ihmetteleen että missä tilaus viipyy kun ei ole tullut sähköpostiin minkäänlaista infoa tilauksen etenemisestä. Soitin monta kertaa ja lähetin emailia, ei mitään vastausta.
Puhelimeen ei vastata ollenkaan, puhelu katkeaa heti.Onko muilla samoja kokemuksia?
Samanlaisia ongelmia on mullakin. Heinäkuussa tavarat tilattu ja maksettu, mutta ei ole toimitettu. Puhelimella en ole viitsinyt yrittää soittaa kun hinta näyttää olevan aika kova, mutta sähköposteja olen lähettänyt. Ainoana vastauksena on tullut sama vakioviesti, jossa mainitaan että tilaus vastaanotettu ja maksettu, mutta kaikkia tuotteita ei ole varastossa.

Nyt olen laittanut viestiä Suomen Verkkomaksulle, jotka lupasivat selvittää asiaa.
Näyttää että muutkin liikkeet ovat lähteneet myös samalle tielle toimitusten kanssa!

Ainakin CombatModelsilta tilatessani tuli osa tilauksistani ja lopuista ei ole mitään haisua vaikka näyttäisi olleeen "varastossa" silloin kun tilasin.
En ole varma että olisikohan tuotteet olleet myynnissä silloin kun liike oli edustamassa syksyn pienoismallinäyttelyissä,mene ja tiedä.
Harmittaa kun ei tiedä jotta odottaisiko vai tilaisiko muualta.Postiin ei saa vastausta ja puhelinkin heillä on ehkäpä poissa käytössä tai ainakin puhelimeen vastaaja.

K.Martti ja BanzaiModels ovat kyllä toimitusten suhteen suomen parhaimmat ja varmimmat liikkeet,tavara tulee nopeastikkin tai ainakin informaatio toimiii jos tilaus myöhästyy.
K.Martti ja BanzaiModels ovat kyllä toimitusten suhteen suomen parhaimmat ja varmimmat liikkeet,tavara tulee nopeastikkin tai ainakin informaatio toimiii jos tilaus myöhästyy.
[/quote]

Omia kokemuksia;

Pienoismallitukusta tilaamani vermeet olivat kyllä luvattuna ajankohtana,
eli pari viikkoa,en itse nähnyt muutaman tilauksen aikana mitään ongelmia,

mutta superia on ollut Banzai-modelsin toiminta joka kerta,
kerran jopa muutin viime hetkellä tilausta myöhään sunnuntai-iltana ja se ei tahtia hidastanut,
heti tiistai-aamupv sain itellan tekstiviestin että paketti on noudettavissa.
Timo Vuokila kirjoitti:
Harmittaa kun ei tiedä jotta odottaisiko vai tilaisiko muualta.Postiin ei saa vastausta ja puhelinkin heillä on ehkäpä poissa käytössä tai ainakin puhelimeen vastaaja.
Itse olen juuri muutama päivä sitten Combatille mailia laittanut ja vastaus tuli seuraavana päivänä. Ehkäpä sun viesti on mennyt jonnekkin bittiavaruuteen?