Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Kaikilla on tuommosia kokonaisia huoneita työtilana.. :D Itse sain juuri siivottua oman komeroni, tässäpä kuvia:

Varoitus kaikille sisään pyrkiville löytyy heti komeron ovesta

Näkymä työhuoneeseen

Työpöytä suunnitteluun, liimailuun yms.

Varastointi tapahtuu komeron ylimmälle hyllylle…

Suunnittelupöytää vastapäätä on maalailupöytä.

Että tämmönen komero meikäläisellä, ilmastointi reikäkin löytyy katon rajasta, luksusta. Valoa huoneessa on todellisuudessa hieman enemmän, kameran säädöt ei ollu kohillaan. :)
Itselläni ei ole mitään kovin modernia vaan kaikki mallailutarvikkeet olen koittanut työpöydälle tunkea.

Joitain valmiita malleja, iäkäs lego, joka pölyttyy hyllyllä ja alla vielä IG:n rangat:
Samulilla on kääpiö army näkösällä :) Itselläni ikuisuus prokkis noiden kanssa 3 laatikkoa on avaamatta ja yksi ollut työn alla 3 vuotta, no kyl se siitä joskus.
Tässä siis kaksi ihmistä vetävä luola..

Ensimmäinen kulmaus, tietokoneen ainoa tarkoitus on referenssikuvien näyttäminen.

Oma kulmani ja vitriini.

Ja sitten ne häpeäpilkut, eikä tässä edes ole kaikki…

Puolustukseksi pitää sanoa että tuossa yllä on kuitenkin kahden immeisen mallit ja toisen toimesta niitä on tullut kerättyä jo jostain 70-luvulta. ;)
Mitäs pelinappuloita Pekalla siellä alimmalla hyllyllä on?
Tällänen on sitte mun työtila, tosi käytännöllinen ja kaikkea mahtuu hyvin tekemään.

No laitanpa minäkin sitten omani

pääpöytä:

Apupöytä:
Tässä nikkarointi-ideaa keittiönpöytämallareille: www.militarymodelling.com/news/article.asp?UAN=745

Edistänee ainakin perhesopua. :)
Itse tein kaapin mihin otin mallia "Rakentaisitko pienoismallin" kirjassa olleesta rakentelupiste kuvasta. Kaapin toisessa ovessa on maalipurkkitelineet mihin sopii Vallejon ja Revellin maalipurkit ja toisessa ovessa on koukut mihin saa ripustettua viivottimet ja sahat. Kaapin alapuolella on pieni avohyllykkö.

Tässäpä sitten minun työhuone:

Viimeksi muokattu 14.9.2008 20:04