Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Tässä pari kuvaa minun työtilastani. Aika kompaktiksi olen tämän rakentanut - tilaa on kokonaisuudessaan pari neliömetriä ja huonekorkeuttakin tilan alueella on ehkä 150cm, eli istumistöiksi menee. Pelit ja vehkeet alkaa pikkuhiljaa olemaan kasassa mielekästä mallailua varten, mutta jotain järjestelyä olen vielä suunnitellut.

Tarvikehylly:

Mallaus- ja maalauskaappi

EDIT: Jos ihmettelette maalauskaapissa kurkistelevaa metsäneläintä, niin käytän sitä maaliruiskun tyhjäämiseen. :)
Panu P kirjoitti:
EDIT: Jos ihmettelette maalauskaapissa kurkistelevaa metsäneläintä, niin käytän sitä maaliruiskun tyhjäämiseen. :)
Niin minäkin yritän vaimolle väittää mutta se jaksaa aina ihmetellä että kuinka usein se maaliruisku oikein pitää tyhjätä ja eikö siihen samaan voi usempaa kertaa tyhjentää. En oikein tiedä mitä se sillä…
www.pienoismallit.net/profiilit/3951/kuvat/kuvapankki/kuva_126251

Jälkikasvun lähdettyä pois kotoa sain oman puuha huoneen…
Viimeksi muokattu 4.3.2016 20:46

Tuossa meikäläisen eli pienoismalli.net noobin työpaja.
poisto
Viimeksi muokattu 2.6.2016 17:54 +

Päivitys kesämökin mallailunurkkaan.

Tästä lähtee, kyllä kelpaa ;)

Tässä on oma työpisteeni. Vasemmallla voi tietokoneen ääressä suunnitella ja ideoida, keskellä varsinainen rakentaminen ja oikealla sitten maalauspiste.

Mallivarasto kevät 2016
Moi Pekka, "Työpisteesi" on ässä, nim. olen saanut testata, jos tuota edes työpisteeksi voi edes sanoa, pikemminkin työtila tai oikeastaan paremmin sanottuna sarjatuotantotila.(Y)

Tulee erittäin positiivisesti mieleen kuvat amerikkalaisesta Boeingin lentokonetehtaasta WWII:ssa, jossa kaikki työvaiheet on mietitty viimeisen päälle työvälineiden kera ja linjaston päästä pukkaa valmista Boeing B-17 ja B-29 pommaria…:-D

Työ/sarjatuotantotilasi on huippu kaikkine mahdollisine mallausvälineineen, mitä vain voi kuvitella.(H)

Eihän tuossa mallivarasto kevät 2016 kuvassa näy kuin marginaalimäärä rakennussarjoistasi…;-) Terkuin, AJ
Hyvänen aika tuota Pekan mallivarastoa :) itelläni on tällä hetkellä 9 rakentamatonta mallia :)