Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Jonkka kirjoitti:
Jahas, työnjohtaja-laaduntarkkailija(TM) näkyy olevan vartiopaikallaan piilossa ilmaletkun takana :)
Kyllä. :) Tosin normaalisti kummallakaan karvapallollamme ei ole juuri asiaa tuohon huoneeseen, mutta toki onnea pitää aina koettaa jos ovi jää auki. Kiltin oloinen poseeraus on vain silmänlumetta, ja hetki kuvan ottamisen jälkeen ilmaletku olikin jo puruleluna.
Iso luuta pyhkäisi pöydän puhtaaksi.Ompa tuosta mukava alkaa taas puuhastelemaan,mallailu tauon jälkeen.Nyt on liima ja maali höyryjen poisto aika elimistöstä.Senverran jo ahdistaa henkeä että on pakko.

Pikkuhiljaa alkaa jäähtymään tuo mallailutila, onneksi on kaasulämmitin niin saa lisäaikaa . Olen suunnitellut että jos saisi näppärän vetokaapin tehtyä sisälle niin ehkä vois maalailla lämpösessä ensi talvena.
[img][/img][img][/img]Tässä työtilani ns. Man Cavessa, ennen siivoamista. Pari viikkoa siivoamisen jälkeen se taas näyttää tältä. Tuolin takana on näkymättömissä hylly, jossa sijaitsevassa lokerikossa on lisää maaleja ym. tarpeistoa.
Vasemmalla näkyy alle puolet hyllystä jossa rakentamattomia malleja.
Alemmassa kuvassa oikeanpuoleisessa hyllyssä on referenssikansioita ja rakentamattomia 1/43 ja hartsimalleja. Hyllystä näkyvissä jälleen vain osa.
Ruiskumaalaukset etupäässä kilikalipulloilla suoritan autotallissa, mutta tässähän oli vain työpöydästä kyse.
Viimeksi muokattu 23.9.2015 12:01
^ Henryllä näkyy olevan ns. hallittu kaaos - tuttu tilanne sinänsä.
Onko pöydällä työn alla Jaguar XJR-9?
Niin, eikös sitä niin sanota, että todellisen "mestarin" näkee työpöydän järjestyksestä. Joko se on pedanttisen hyvässä ortninkissa, tai sitten siinä on ulkopuolisen silmissä täydellinen sekamelska.
Kyllä se tuollaiseksi tuppaa tosiaan tulemaan. Toisaalta rakentelen yleensä vähintään kolmea mallia samanaikaisesti, joten sitä osaa on vähän siellä ja täällä.
Työn alla kuvan ottohetkellä oli tosiaan XJR-9, Cougar II ja Lappalaisen mustanki. Kaikki nyt jo valmiita.
Täytyypä alkaa väsäämään tarinaa tuonne mallipuolelle. Jahka saan opin viimeiski hommatun kameran käytön.
Mistähän ryökäleestä nuo img:t jäi näkyviin? Pitää taas opiskella lisää tuota kuvien liittämistä.
"The space efficiency of pure chaos is hard to beat" Tulee myös itsellä useasti mieleen, kun katsoo omaa työpöytää etäältä :)
No tässäpä mun työnurkkaus, ei mitään kummallista, laatikoista löytyy tärkeimmät työvälineet, maalit yms ovat löytäneet paikkansa vanhasta kalapakista joka lojuu lattialla muiden tavaroiden kanssa(ei kuvassa). Seinällä olisi tilaa hyllyille mut ei ole viellä(kään) saanut aikaiseksi.

Visa Ketola kirjoitti:
No tässäpä mun työnurkkaus
Kuvan saat näkyviin kun käytät kuvapankin vasemmasta laidasta "kuvan linkitys"-otsikon alta löytyviä valmiita vaihtoehtoja.
Visa Ketola kirjoitti:
No tässäpä mun työnurkkaus, ei mitään kummallista, laatikoista löytyy tärkeimmät työvälineet, maalit yms ovat löytäneet paikkansa vanhasta kalapakista joka lojuu lattialla muiden tavaroiden kanssa(ei kuvassa). Seinällä olisi tilaa hyllyille mut ei ole viellä(kään) saanut aikaiseksi.

Joup