Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

22 vuotta tuli asuttua samassa kämpässä, mutta nyt sitten vanhoilla päivilläni päätin muuttaa. Tässä uudessa asunnossa onnistuin tekemään itselleni jonkinlaisen suomalaisen köyhän miehen version jenkkimallareitten "Man Cave" systeemistä - siis tein sellaisen oman "loukon" harrastuksilleni - sellaisen loukon, johon ei naisväki pääse asioita vahingossa sotkemaan. Tässä "Miesluolassa" on kaikki tarpeellinen - jopa oma jääkaappi ja suora yhteys autotalliin - pääsee siis tarvittaessa "takaovesta" karkuunkin.

Ah, nyt minä olen niin onnellinen!
Viimeksi muokattu 21.11.2014 15:03
Raimolle onnea uuden kämpän johdosta. Taitaa olla pöydällä Christine työn alla:)
Paavo Virolainen kirjoitti:
Raimolle onnea uuden kämpän johdosta. Taitaa olla pöydällä Christine työn alla:)
Kiitokset Paavolle - ja hyvä huomio - työn alla on todellakin Christine.
Ja aivan "väärän" joukkueen pelipaita…! Olisit nyt ottanut edes Bruinsien musta-keltaisen…;-)) Joskin onhan tuo Blackhawksien logo upea!
Mutta asiaan; onnittelut upeasta työtilasta!! Itsekin toivoisin omaa "man cavea"; ehkäpä sitten kun nuorimmainenkin lähtee kotoa…
Jääkaappi ja reitti autotalliin on aivan ehdoton. WC ja punkka puuttuu. Tai ehkä ne on siellä;)
Petri Jaakkonen kirjoitti:
Ja aivan "väärän" joukkueen pelipaita…! Olisit nyt ottanut edes Bruinsien musta-keltaisen…;-)) Joskin onhan tuo Blackhawksien logo upea!
Kaiken lisäksi olen kymmenet vuodet fanittanut NHL-joukkueista vain ja ainoastaan New York Rangersia - tuo Blackhawksien paita päätyi minulle "työpaidaksi" ihan vaan sen takia, että onnistuin "tekemään Sulo Vileenit" - oli siis ihan pakko ostaa, kun erittäin halvalla sattui saamaan.
Mika Kauranen kirjoitti:
Jääkaappi ja reitti autotalliin on aivan ehdoton. WC ja punkka puuttuu. Tai ehkä ne on siellä;)
Ei ole punkkaa - tosin iso sohva on - sinisestä sohvasta näkyy osa tuossa valokuvan oikeassa alanurkassa. Niin ja vessassa joutuu kyllä käymään ihan varsinaisen asunnon puolella.
Minäkin jouduin muuttamaan parivuotta taapäin.Nyt on mallien rakentamiseen ja esillepanoon oma huone.Vanha autotalli talon yhteydessä johon ei nykyauto mahdu,on muokattu mun lelu/askartelu tilaksi.Sivussa vielä entinen tyhjentynyt tekninen tila,jossa voi tehdä haisevat työvaiheet.Onhan mukava puuhastella.

Pääsin pois kellarista ja tein oman rakentelu tilan. Onneksi jääkaappi on toisessa päässä taloa,saavälillä
vähän liikuntaakin.
Kaikkien hienojen ja siistien wörkshoppien sekaan täytyy heittää oma 2. studio kaikessa ahtaudessaan ja sekamelskassaan, whahahahahaaa.