Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Työtilani sijaitsee tilanpuutteenvuoksi vanhempieni luona :) joten oli pakko pistää kaikki kamat pieneen tilaan. Työpöydän päällä nököttää valokuvauslaatikko..
Tällanen pieni työtaso on mun oman huoneen nurkassa. (Vieressä kaappi missä säilytän valmiita malleja)

Kesäkuussa 2010 tarkeni mallailla jopa mökin kuistilla. Olen pahoillani, jos jonkun mielestä kuvassa näkyy liikaa paljasta pintaa - noh, se on kuitenkin 100 % kotimaista lihaa ja läskiä :-)
Verannan lattian raoista on sitten mukava noukkia pudonneita osia…:D Nimimerkillä pudonneiden kiväärinlukon osien takia sorkkarautaa käytellyt…
Ei voi muutakuin sanoa että kyllä Raimolla on hyvät puitteet rakennella malleja sisällä ja ulkona.
Raimo Leino kirjoitti:

Kesäkuussa 2010 tarkeni mallailla jopa mökin kuistilla. Olen pahoillani, jos jonkun mielestä kuvassa näkyy liikaa paljasta pintaa - noh, se on kuitenkin 100 % kotimaista lihaa ja läskiä :-)
Just like heaven:)
Veli-Matti Sivonen kirjoitti:
Verannan lattian raoista on sitten mukava noukkia pudonneita osia…:D
Tuo on kyllä totta - itse olen kuistin lattian rakosista noukkinut pudonneita muoviosia puukepillä jonka kärjessä on klöntti sinitarraa.
Itsellänihän ei tietenkään ollut mukana sinitarraa,teippiä tai magneettia,mutta onneksi oli sorkkarauta…:D
Sorkkarauta, aina tarpeellinen tarkkuusinstrumentti. ;P

Muutto suurin piirtein ohi ja tässäpä uusi paja. Kivasti lisää tilaa entiseen koppiin verrattuna. :)