Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Raimo : Muuten hyvä mutta poista seinältä KARRRMEA Spitfireä loukkaava kuva !!!
antti s kirjoitti:
No? Mikäs siinä on vikana?
Raimo Leino kirjoitti:
Välillä tosin tuntuu siltä, että mökillä rentoutuisi parhaiten, kun jättäisi tämän mallailuharrastuksen kokonaan kaupunkiasuntoon.
Itse olen tehnyt tämän päätöksen ja suosittelen sitä vilpittömästi!

Tämä kuva onkin mennyt aiemmin ohi. Vaikuttavaa, erityisesti kiinnitin huomiota salkun päällä olevan lähdemateriaalin niukkuuteen mutta tarkemmin katsottuna laadulla on korvattu määrää mikä tietysti onkin oikein. Itse suosin enemmän sähköteknisemmin painotettua vastaavaa julkaisua, varsinkin sen aavikko- versiota.
Kutsumattomat vieraat näköjään ovat ongelma sinullakin, itselleni on riittänyt vielä Fiskarsin muovivartinen oven pielessä…
Juuso kirjoitti:
antti s kirjoitti:
No? Mikäs siinä on vikana?
Tuon minäkin haluaisin tietää.
Antti Lappalainen kirjoitti:
Sain vihdoinkin otettua sellaiset kuvat työtiloistani, joita kehtaa esitellä. Näin siistit kun ne eivät käytännössä ikinä ole.
Kaunis sisustuselementti nuo seinä-etsit :)
Janne Ikonen kirjoitti:
Kaunis sisustuselementti nuo seinä-etsit :)
Täytyy varmaan kehystää sitten nuo tyhjät rangat :D
Lainaus:
Tuon minäkin haluaisin tietää.
No kun tuntuu että taiteilijalla ei ole ollut paras päivänsä : siipi on kuin Hurricanesta ja näyttää kovin pitkältä, takarunko on taas paksu pötikkä ja vielä kierteellä eikä keulakaan ole oikein onnistunut. Omalla seinällä kuva alkoi ärsyttää liikaa.
Ei tämä kommentti kovin vakavamielinen ollut …
antti s kirjoitti:
No kun tuntuu että taiteilijalla ei ole ollut paras päivänsä : siipi on kuin Hurricanesta ja näyttää kovin pitkältä, takarunko on taas paksu pötikkä ja vielä kierteellä eikä keulakaan ole oikein onnistunut. Omalla seinällä kuva alkoi ärsyttää liikaa.
Ei tämä kommentti kovin vakavamielinen ollut …
Ams iskee jo taiteeseenkin. :)
Tässä minun työtilani
Tässäpä minun työtilat. Tein tilat vaatehuoneeseen joten tilaa ei juuri ole.
Ruiskumaalausta en sisällä harrasta ollenkaan. Ruiskutukset tapahtuvat ulkovarastossa jossa on omat tilat.

Muutama keskeneräinen malli odottelee inspiraatiota. Pöydällä on Itärintama ryhmärakentelun Kv-1 dioraama hyvässä vauhdissa.

Mallivarasto on pienentynyt ihan mukavasti. Rouva antoi mahtikäskyn olla ostamatta uusia ennenkuin saan varastoa pienennettyä. Onneksi jälkikasvukin on innostunut joissain määrin rakentelusta joten niiden huoneisiin on voinut muutaman "piilottaa"