Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Kai se pitää minunkin esitellä oma hallittu kaaokseni.:) vaatehuone pikkuikkunalla ja ilmastoinnin poistoola varustettuna. Ihan rauhassa voi ruiskua käyttää ilman että leviää muualle. Kopista jäi vasemman käden hyllyt kuvaamatta kun ei ollut tilaa.;)

Näkymä ovesta.

Työpöytä huoneen perällä.

Työpöydällä näön vuoksi 1/72 Nieuport 11.:)
Tässä minun pikku pöytä joka sattuu taas olemaan emännän vihaama.
[img][/img]
Työtilani. Keittiönpöytä joka mallailusession päätyttyä siivotaan joka kerta tarvikkeista. Maalit ja työkalut menevät kuvassa näkyvään työkalupakkiin ja osat omiin laatikkoihinsa. Ruiskumaalauset suoritan "mukavasti" pöydälle nostetussa pahvilaatikossa.
Mikko, onko noille pyöriville maalipurkin telineille jokin oman nimensä vai oletko nikkaroinut ne itse?
Timo Turunen kirjoitti:
Mikko, onko noille pyöriville maalipurkin telineille jokin oman nimensä vai oletko nikkaroinut ne itse?
Saman tyyppisiä telineitä on ainakin modunissa myynnissä
www.moduni.de/index.php/cPath/20000000_20200000_20201000/sort/2a/page/4
P.Lankinen kirjoitti:
Timo Turunen kirjoitti:
Saman tyyppisiä telineitä on ainakin modunissa myynnissä
www.moduni.de/index.php/cPath/20000000_20200000_20201000/sort/2a/page/4
Tahtoo olla vähän turhan hintavia: )
Tässäpä tämä, tilanpuute rupeaa olemaan huutava, varsinkin kun pitäisi aloittaa tuon purjelaivan takilointi :)
Se onkin odotellut tilaa ympärilleen. Kohtapuolin taidan saadakin koko huoneen käyttööni, kun pihapiiriin valmistuu restaurointi/puutyöverstas ja vaimo siirtää työnsä sinne.

Sain uuden askarteluhuoneen!!! Vihdoin elämä hymyilee! Kokonainen huone minun käytössä, jee. Huone on meidän kerrostalomme alakerrassa. Se on ollut käyttämättä nyt puoli vuotta, kunnes sain sen käyttööni. Huone koostuu kahdesta osasta. Isompi, joka on varsinainen työhuone, on kolme ovellista kaappia, joista yksi on siivouskaappi.Huoneessa on myös lavuaari (joka osia pestess rupesi vuotamaan). Olen tuonut huoneesen kaksi vihreää tuolia ja vihreän kirjoituspöydän. Varastohuoneessa ei ole muuta kuin kaksi hyllyä.
Yleiskuva, vanha työtasoni on myös siirretty uuteen kotiin
[/url][/img]
Pöytäkuva, aika sotkuista on.

Varasto

Toinen kaapeista

Pesuallas
Tässä minun tilapäinen kouluaikainen mallaustila kämpillä. Pitäis saada vähän ehostettua mutta kyllä tuossa pöydällä malleja tulee valmiiksi:)