Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Niitä saa mm. Anttilasta (toisinaan), Sinelli-liikkeistä, muista askarteluliikkeistä, ompeluliikkeistä jne.
Pekka Muikku kirjoitti:
Tässä on minun mallailupöytäni. Välillä järjestelen tavarat siististi, mutta eipä aikaakaan, kun pöydällä vallitsee jälleen kuvan mukainen "normaali" sekamelska.
Näppärä idea tuo valurankojen ripustus seinälle,taidanpa kopioida…
Pasi Kiiski kirjoitti:
valurankojen ripustus seinälle
Joo, kyllästyin siihen, että jos ne olivat päällekkäin laatikossaan tms. niin ne joskus nostellessa tarttuivat toisiinsa ja hentoja osia vääntyi tai jopa katkesi.
J Pokki kirjoitti:
Niitä saa mm. Anttilasta (toisinaan), Sinelli-liikkeistä, muista askarteluliikkeistä, ompeluliikkeistä jne.
Myös kirjakaupoista saa, ainakin Tampereella Suomalaisesta kirjakaupasta.
Ostin omani(60x90cm)Helsingistä Temperasta Uudenmaankadulta.
Esko, kerrassaan valtava määrä sinulla malleja! :D Itse en ole koskaan nähnytkään noin paljoa. Saako udella, että kuinka paljon noin rahaa on malleihin mennyt? :)
No tässä sitten meikäläisen kammiosta muutama kuva:

Ruiskulla maalaan tässä, maalipöly johdetaan viereisestä ikkunasta putkella ulos aina maalatessa. Työkalulaatikostossa säilyy kaikki maalit, työkalut, styreenit jne. Ja pitkästä aikaa tavarat ovat jopa pysyneet järjestyksessä kun tuon hankin. Nyt kaikki on kätevästi suoraan käden ulottuvilla.

Tässä itse työpöytä. Tila ei ole järin suuri, mutta isompia keskeneräisiä malleja ei tarvitse säilyttää työpöydällä, vaan niille on eri paikka, joten kaikki pöydällä oleva tila jää rakentelulle.
Viimeksi muokattu 30.9.2008 15:24
-Sami- kirjoitti:
Esko, kerrassaan valtava määrä sinulla malleja! :D Itse en ole koskaan nähnytkään noin paljoa. Saako udella, että kuinka paljon noin rahaa on malleihin mennyt? :)
Aivan liikaa. Kaikki mikä nettopalkasta asumisen, syömisen ja muun olemisen jälkeen jää voidaan käyttää harrastamiseen.
www.pienoismallit.net/profiilit/1760/kuvat/kuvapankki/kuva_49661/ Tuossahan tuo, ja kuvassa oleva mysteeritankkikin saattaa kohta valmistua ;)

Lisäyksenä kuvatekstiin, maalit, pigmentit yms ovat tietysti vetolaatikossa ja kompura ja jotain sekalaista sälää sen alla olevassa kaapissa eli normi työpöytäsettiä siltä osin.
Viimeksi muokattu 21.2.2009 09:06
Työtilani autotallissa on muuttunut hieman…