Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

Työtila on ruhtinaallinen eli asuintilaksi tehty kellarihuone, jossa saa tolskata ihan vapaasti. Ruiskumaalaus onnistuu myös koska maalaustilassa on "raitisilmapuhallus" kun oven sulkee niin kaasut jää vellomaan pois huoneesta.
Viimeksi muokattu 4.8.2008 21:36

Tällainen "työtila"
Minäkin lisäsin kuvat työtiloistani. Voit käydä katsomassa ne täältä: www.pienoismallit.net/profiilit/1757/kuvat/kuvapankki/kuva_41892/
Linkin otsikko…

tuossa olis mun työpiste. oikeella on lokerikko jossa on miljoona laatikko ja sen edessä olevassa oranssissa laatikossa on maalit yms ja sen poksin edessä on nykyään työkalut ja vasemmalla olevassa hyllyssä oon säilyttäny siveltimiä ja paukkupullot on lattialla pöydän oikealla puolella. pöytä on aina pommin jäljiltä vaikka oon aina mallin valmistumisen jälkeen koittanu siivoo vähän pöytä valon varsi vois olla pitempi kun ei moenaa ylttää tuolta takaa kunnolla :S ja tarttis hommata tuohon jostain uss kunnollinen työalunen.
Me tehdää pojan kanssa töitä yhteisellä pöydällä vierekkäin. välillä on vähän ahdasta mut kun tehdään eri aikaan niin tilaa on suorastaan ruhtinaallisesti. Sain vihdoinkin Toimiston valmiiksi. Puolivuotta piti hakea inspiraatiota, ennenkuin homma aukesi. Nyt on hyvä.
Meidän toimisto
Viimeksi muokattu 22.9.2008 17:51
www.pienoismallit.net/profiilit/1071/kuvat/kuvapankki/kuva_42216/ Tuolla on kuvia minun työnurkkauksestani..
Viimeksi muokattu 21.9.2008 13:12
Uusi työtilani on omassa huoneessani.
Viimeksi muokattu 16.12.2008 20:36
Työmaan vaihtoi paikkaa askarteluhuoneessani…

Muistitaulu seinälle löytyi kirpparilta huimaan 1€ hintaan,
eikä siinä vielä kaikki hintaan sisältyi peräti 14 typerän väristä nastaa (vaalean pun., vih., jne…)
Eikä vielä siinäkään kaikki, sain lisäksi 7 korkeaa nastaa :)
Jotta ostaja saatiin varmasti tyytyväiseksi niin kaiken tuon edellisen lisäksi mukaan tuli 1 SYDÄNMEN muotoinen nasta !!!!
Tässä on minun mallailupöytäni. Välillä järjestelen tavarat siististi, mutta eipä aikaakaan, kun pöydällä vallitsee jälleen kuvan mukainen "normaali" sekamelska.
Tästä ohimennen kysäisen että mistä olette hankkineet nuo isot leikkuumatot/alustat? Itseltäni löytyy vain A4 kokoa oleva.