Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Tapahtumat

Päivittelin Tapahtumat-osiota hieman.

Nyt jokaisen tapahtuman jälkeen on mahdollista liittää mukaan myös tapahtumaraportti. Raportti on vapaamuotoinen artikkeli, jossa voidaan käydä läpi miten tapahtuma sujui ja jonka yhteydessä voi esimerkiksi julkaista myös tuloslistat jne.

Raportin voi lisätä tapahtuman vastuuhenkilöksi merkitty käyttäjä tapahtuman muokkaussivun kautta. Kuka tahansa muukin voi kirjoittaa tapahtumasta artikkelin ja lähettää sen minulle tapahtumatietojen yhteyteen lisättäväksi.

Tämän myötä myös tapahtumiin liittyvä keskustelu on jatkossa jaettu kahteen osaan: ennen tapahtumaa ja sen jälkeen kirjoitettuihin. Näiden muutosten myötä kaikki tapahtumien ennakkofiilikset ja jälkilöylyt ovat nyt erikseen, joka selkeyttää hommaa entisestään.
Onko mahdollista saada tapahtumien pienoismallien ennakkoilmoittautumisten lukuoikeuksia useammalle henkilölle? Nythän ne taitavat tulla automaattisesti henkilölle joka on ilmoittanut uuden tapahtuman tapahtumat osiossa. Helpottaisi kun useampi henkilö voisi tehdä ja tulostella pienoismallien nimilappuja.
Nyt tapahtuman perustaja voi tapahtuman muokkaussivulla määritellä useita henkilöitä tapahtuman ylläpitäjiksi. Kaikilla ylläpitäjillä on oikeudet muokata tapahtuman tietoja sekä tarkastella ilmoitettuja malleja ym.

Jatkossa Tapahtumat- ja Kerhot-osioita on tarkoitus naittaa yhteen mm. siten, että kerhossivuston ylläpitäjät ovat automaattisesti myös kerhon järjestämien tapahtumien ylläpitäjiä.
En tiedä olenko sössinyt jotain mutta Teemapäivän tiedoissa en näe näyttelyluokkia. Olen kyllä ne lisännyt ja tallentanut, mutta luokkien sijaan näkyy kartta…
Jaakko Pihlaja kirjoitti:
En tiedä olenko sössinyt jotain mutta Teemapäivän tiedoissa en näe näyttelyluokkia.
Nyt näyttelyluokat näkyvät jälleen normaalisti. Itse olin sössinyt kartan lisäämisen kanssa. :)
Tapahtuman etusivulle olisi kiva lisä että voisi lisätä joko logoa tai tapahtuman julistetta
Tapahtumiin voisi olla hyvä lisä esim Dioraama-luokkaan lisätieto kenttä koosta.

Tapahtuman järjestäjiä varmasti tietää onko dioraama 10x10cm vai 1,5mx3m. Vaikuttaa hivenen pöytä järjestyksen miettimiseen…