Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu

Tämä keskustelu on lukittu.

Henrik kirjoitti:
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Ja kyllähän malleja saa hienoksi sanoa, mutta kommentit tulisi kuitenkin pystyä aina myös perustelemaan. Muuten niistä ei ole juuri mitään hyötyä.
Juuri noin. tiedän sivustoja, joissa kommentit on pakko jollain tavalla perustella.
Hieno ja hyvin rakennettu malli voi olla vaikka sellainen missä ei ole valujälkiä eikä ole tarkkojen pohjatöiden jälkeen maalattu huolimattomasti ja liimauskin on huolellisesti tehty.Esikuvan mukaisuus ja pikku yksityiskohtien tekeminen malliin huolellisesti mutta silti hyvin vois myös kuulua tähän kategoriaan.

Referenssikuvia kannattaa hyödyntää jos niitä vaikka netistä löytää.
tuo on kunnon kommentointia! ei ole sitä galleria meininkiä - tyyliin: mo!! uus kuva :O vähä siisti :DDDDDDLoL
Joni Sääksjärvi kirjoitti:
tuo on kunnon kommentointia! ei ole sitä galleria meininkiä - tyyliin: mo!! uus kuva :O vähä siisti :DDDDDDLoL
Niin kauan kun minun mallikuvistani tulee kommentteja tyyllin "hiano", minä lataan takaisin samalla mitalla…

Arsenaalistani löytyy esim.

- hiano
- todella hiano
- sikahiano
- huano
- todella huano
- sikahuano
- tomi
- todella tomi
- siis niin todella tomi
- siis niin todella tomi ett mä kualen
- siis niin todella tomi ett mä niinku kualen
- siis syä pääs

jne…
Raimo Leino kirjoitti:
- tomi
- todella tomi
- siis niin todella tomi

jne…
Valista pääkaupunkilaisena reunakuntalaista, kiitos! Eli suomeksi?
kapitänleutnant kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
- tomi
- todella tomi
- siis niin todella tomi

jne…
Valista pääkaupunkilaisena reunakuntalaista, kiitos! Eli suomeksi?
Höh, tarkoittaa ihan meidän Tomia positiivisessa mielessä.

Ja nyt mä siis niinku tota totaalisesti niinku kualen, tiätsä, ku sä et tota niinku hokannu niinku tiätsä…

Pyydän anteeksi, joudun niinku tiätsä viättään öbaut kaiken aikani teinityttöjen parissa tyäni takia, joten siis pliis ja kamoon mut kuiteski LOL…
teini "slagnia" siis.. jos haluat tietää enemmän tästä "slangista" wikipediassa on lisä infoa :)
tai no löytyy enemmänkin nimellä pissis tai irc slangi
teini "slagnia" siis.. jos haluat tietää enemmän tästä "slangista" wikipediassa on lisä infoa :)
Tohonki urpo mä tiätsä sanon sulle LOL ja WTF?
miks mun pitää olla hereillä näin kauan.. nauran joka asialle ja kahviaki menee ku viimestä päivää :) ja sä unohit XD ja OMG
miks mun pitää olla hereillä näin kauan.. nauran joka asialle ja kahviaki menee ku viimestä päivää :) ja sä unohit XD ja OMG
Harva urpo tiätsä on noin totaalinen urpo …