Pienoismallit.net

Maskeerausteipistä ja spraymaaleista

Tomi Korhonen kirjoitti:
Ajattelin rajata valkoiset raidat ostamaani Dodge Viperiin mutta muoviosat olivatkin sinisiä. Joten päätin tyytyä laittamaan pelkät tarrat.
Kannattaa maalata koko malli, olivatpa muoviosat minkä värisiä tahansa.
Siis pistän vähän selvennystä äskeiseen :) maalasin koko mallin punaisella mutta oisin halunnut itse rajata teipillä siihen valkoiset raidat, mutta muoviosat olivat sinisiä joten raidoista ei olisi tullut valkoisia :D
Ahaa, ihmettelinkin… :)
Tomi Korhonen kirjoitti:
Siis pistän vähän selvennystä äskeiseen :) maalasin koko mallin punaisella mutta oisin halunnut itse rajata teipillä siihen valkoiset raidat, mutta muoviosat olivat sinisiä joten raidoista ei olisi tullut valkoisia :D
Oishan noi voinut kuitenkin rajata ja maalata valkoisella? Vai ajattelitko ensin jättää maalaamatta?
Punainen kannattaa maalata aina valkoisen päälle; näin saat väristä puhtaamman kuin maalaamalla suoraan sinisen muovin päälle. Samalla saat tehtyä valkoiset raidat.

Punaisen lisäksi valkoista alle -ohjetta kannattaa käyttää ainakin oranssin ja keltaisen kanssa.
Viimeksi muokattu 25.6.2009 21:49
ajattelin ensin jättää maalaamatta, mutta kun ne osat olivat sinisiä. Oishan sen voinu tehä niinki että maalata ne raidat, mutta en jaksanu niitä ruveta maalaamaan (laiska kun olen) joten päätin sitten laittaa ne mukana tulleet tarra-raidat.