Pienoismallit.net

Martti Kuivalainen

Kiitoksia tiedoista. Hyvä tietää että sinne voi mennä omalla autollakin ettei tartte mennä taksilla pihaan kuten viimeeks:))
Esko Rusi kirjoitti:
Itse olen pysäköinnyt yleensä Kotkankadulle,poikittaisia parkkipaikkoja molemmin puolin katua. Kannattaa varata euron kolikko parkkimittariin.
Kotkankadun parkista sen verran, että Siwasta Aleksiskiven kadulle päin on lauantaina maksuton parkki ja siitä Lintsille päin on lauantai ap maksullinen. Säkällä löytyy Aleksiskivenkadulta liikkeestä Sturenkadulle päin lauantaisin myös kiekkopaikkoja. ;-)
Ketutusketjun kamaa kylläkin - siis mitä minulta on mennyt ohi silmien? Ajoin tuossa kauheassa jouluruuhkassa Kuivalaisen kaupalle tänään - vain nähdäkseni suljetussa ovessa lapun "avataan klo 13.45" - onko tämä ilmoitettu esim. netissä? Ainakaan minä en tuolaista tietoa netistä löydä.
Olis nimittäin ollut ihan asiaakin - noh, kauppiaalta jäi n. 200 € minulta saamatta …
Eipä ole. Juuri tänään tuli maililistalle ilmoitus joulun aukioloajoista eikä tästä päivästä mainittu mitään poikkeusta.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Eipä ole. Juuri tänään tuli maililistalle ilmoitus joulun aukioloajoista eikä tästä päivästä mainittu mitään poikkeusta.
No hyvä - osaan siis edelleen etsiä tietoja netistä.
Toki minä tuon 200 € onnistun tuhlaamaan Kuivalaiselle joulun jälkeenkin, mutta nyt kun tuo kauppa tänään oli kiinni, niin yhden pikkupojan joulu meni hyvin pitkälti pilalle - enkä siis nyt puhu itsestäni.
Juu, kyllä putiikki oli kiinni tänään klo 13.35-13.45 kun hain lisää loppuunmyytyjä malleja kellarivarastosta. Tätä on tapahtunut ennenkin ja tulee tapahtumaan myös jatkossa. Rauhallista Joulua kaikille.
Viimeksi muokattu 23.12.2011 16:43
Hyvää Joulua Martti sulle ja kaikille sun asiakkaisillesi.
Martti Kuivalainen kirjoitti:
Juu, kyllä putiikki oli kiinni tänään klo 13.35-13.45 kun hain lisää loppuunmyytyjä malleja kellarivarastosta. Tätä on tapahtunut ennenkin ja tulee tapahtumaan myös jatkossa. Rauhallista Joulua kaikille.
10 minuuttia? No olipas minulla ajoitus. Aika tuntui tietysti minusta pitemmältä - odottavan aika on vesisateessa pitkä.
Rauhallista joulua myös Martille - roudaan rahojani sinun firmaasi jokatapauksessa heti joulun jälkeenkin :-)
Raimo Leino kirjoitti:
10 minuuttia? No olipas minulla ajoitus. Aika tuntui tietysti minusta pitemmältä - odottavan aika on vesisateessa pitkä.
Eikös perinteisesti tuollaisessa tilanteessa aikamies siirry nauttimaan oluen ja rauhoittumaan viereiseen ravintolaan, ja tarkasta tilanteen uudestaan sen jälkeen. ;)
Heikki Honkanen kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
Eikös perinteisesti tuollaisessa tilanteessa aikamies siirry nauttimaan oluen ja rauhoittumaan viereiseen ravintolaan, ja tarkasta tilanteen uudestaan sen jälkeen. ;)
Ei siirry - kun auto seisoo maksupaikalla, eikä lompakossa ole siis yhtäkään kolikkoa - joita voisi laittaa pysäköintimittariin, niin silloin tulee vesisateessa panikoitua - en viitsinyt mennä ehdottomaasi kapakkaan kyselemään kolikoita lainaksi luottokorttiani vastaan …

edit: juu juu, olisin voinut mennä sinne auton sisään odottelemaan ja karkoittamaan rumalla pärställäni lappuliisoja - mutta en nyt vaan toiminut noin …