Pienoismallit.net

Viimeisin mallailuhankinta

Rodenin 1/48 Fairchild AU-23A Peacemaker (Pilatus Turbo Porter).

Hankinta paikan päältä T:mi Kuivalaiselta.
Seuraavanlaisia hankintoja tuli tehtyä:
Revell 1969 Pontiac GTO
Revell 1969 Dodge Coronet SupeBee
Revell 1970 Plymouth AAR `Cuda

Että ompahan taas rakentamista…
Aberin etsit ja Friulin telat Dragonin Tiger I initial version malliin.Pääsee taas tauolla ollut projekti jatkumaan.Täytyy tässä kohtaa kehua Tmi Kuivalaista erinomaisesta palvelusta.Alkuviikolla soitin ja tänään tipahtivat tavarat postiluukusta…
Kävi hiukan tuo tampereen näyttely lompakon päälle: Trumpeter E-100, Tamiya Marder 1A2 sekä German assault infantry kummatkin 1:35 skaalaan. 1:48 mittakaavaan Hasen BF-109G-6 ja Tamiyan Panther G kaikilla herkuilla. Unohtamatta kolmea settiä SHQ 1:76 figuureita
Tampereelta AFV-clubin churchill Mk.3 + Dragonin panzerschreck team.
Tampereelta sampolan messuilta tarttui mukaan:
Revel:F-22 Raptor 1:32
AFV club: sd.kfz.251/17 ausf.c (command vehicle) puolitelavaunu 1:35
dragonin sherman 1:72
Ja voitin kannustuspalkinnoksi roomalaisia figuureita
Sampolasta mukaan lähti:
Camaro ss 1/25
Fujimi-Jagdpanther 89mm
Kasimir K kirjoitti:
Kävi hiukan tuo tampereen näyttely lompakon päälle: Trumpeter E-100, Tamiya Marder 1A2 sekä German assault infantry kummatkin 1:35 skaalaan. 1:48 mittakaavaan Hasen BF-109G-6 ja Tamiyan Panther G kaikilla herkuilla. Unohtamatta kolmea settiä SHQ 1:76 figuureita
Jaha:D Mallipino senkun kasvaa…

PS. Mä oon ollut 3 viikkoa ollut ostamatta mitään mallia tai härpäkettä:O
Kävelyretki Sampolasta Harrasteeseen,josta matkaan tarttui erilaisia työkaluja ja tarvikkeita.
Antti Pentikäinen kirjoitti:
Kasimir K kirjoitti:
Jaha:D Mallipino senkun kasvaa…

PS. Mä oon ollut 3 viikkoa ollut ostamatta mitään mallia tai härpäkettä:O
Se on hyvä että kasvaa, pysyn ainakin erossa naisista vähän aikaa (syndikaatti kiittää:D )

Antti etkai oo sairas?!