Pienoismallit.net

Viimeisin mallailuhankinta

Jaappaniasta tulossa se ensimmäinen ilma/öljy Gixxeri, Hasegawalta.

Muoks: Tuli jo ;-)
Viimeksi muokattu 22.1.2020 20:41
Alkoi Tamiyan kiillotustuubit huutamaan tyhjyyttään (pl. karkea, jota on avaamaton tuuba vielä hyllyssä). Katselin sitten Tamiyan hintoja, ja totesin, että 9 + 4 euroo ja postikulut on aikasten paljon kahdesta pikkutuubasta. Jossain vaiheessa aiemmin olin jo nähnyt noi Mirkan autokiillotusaineet, mutta silloin ei löytynyt sopivasti jälleenmyyjää. Nyt kuitenkin Kärkkäiseltä sai postimyyntinä tänne Joronjälkeenkin sopivasti 250 millilitran pulloissa sekä Polarshine 10:n (Tamiyan Fine?) että Polarshine 3:n (Tamiyan fFnish?), joille tuli postituksineen hintaa 34 euroa. Täytyy testata, ja jos hyväksi havaitaan, ostaa myös se karkeampi Polarshine 35 korvaamaan tuota Tamiyan Coarse -tahnaa. Ja ehkä myös se välikarkeuden 15.
Poikkesin uudelleenrakentamassa maalivarikon. Mukaan tarttui vahingossa kaikenlaista muutakin kivaa, mm pientä sahaa ja muuta tarviskaminetta, mutta vasta kotona huomasin hankkineeni sivuleikkurit jotka olivat kalliimmat kuin yksikään maalien kylkiäisenä mukaan eksyneistä malleista. Jospa se nyt irtoaisi hiuskarvan vahvuinenkin osa valurangasta ilman kahteen osaan katkeamista.

Mutta eiköhän noilla nyt hetkisen roiskuttele, kun taisi puoli Tamiyan värikarttaa tulla mukaan.

…ja vahingossa myös Revellin S-100, Hellerin hassu poliisirenu jne jne jne… Minua ei voi päästää vartioimatta ostoksille ;D
Mika Helppolainen kirjoitti:
Minua ei voi päästää vartioimatta ostoksille ;D
Joo, onneksi täällä Jumalan selän takana ei ole kivijalkakauppoja, joutuisi vielä Sossusta hakemaan ruokarahaa ;-)

Tosin, aika tehokkaasti noi etäostoksetkin syö tilin saldoa!