Pienoismallit.net

T-34 vs TIger

Kauan odotettu tankkipeli on ilmestynyt!!! Kuka on kokeillut kyseistä peliä? Itse olen parina iltana pelaillu, on se mahtava!
PC?, konsoli?? Kenen julkaisema? Simu, action vai onko se strategianaksuttelu??
www.simhq.com/_land2/land_072a.html

PC:lle…nykii kuin hullu. Kyseessä on simulaattori. Moottori sammuu jos kääntää liian raskaalla vaihteella mikä on ihan realistista sen ajan kääntömekanismille.
Ostitko sen itsellesi? Mistä tätä vois tilata? Nykii… onko PC:n tehovaatimukset kuinka korkeat?
"ostin"…kyllä se on kaupoissa myynnissä:

hintaseuranta.fi/tuote.aspx/78636

Piti "ostaa" koska ei voinut tietää miten se toimisi koneella. Vaatimukset taitavat olla mulle aika kovat, oma kone on xp3200, 1,3gb muistia ja x1950pro 256mb.
Hitto! Niinpä näkyy olevan. En vain ole moneen vuoteen seurannut aktiivisesti peliuutuuksia, kun oman myllyn tehot loppui jo COD2:n aikoihin. Screenshoteista päätellen tuo peli vaatii killerinäytönohjaimen ja muutakin tehopalikkaa.
Joo taitaa syödä rossun tehoja ihan kivasti :S. Äänet ovat kyllä aika huiput, joka laukauksen jälkeen kartussi kolahtaa lattialle niin että päässä soi :D.
Hmm. Saattaisi tuo olla ihan mukavakin. Toimiikohan Vistalla, vai pitääkö panna xp:lle.
Kyllähän tuossa hylsyjä tulee. Ehkä kokeilun arvoinen, mutta ei mahtane kauan viihdyttää

www.youtube.com/watch?v=8MpXDtCoCpE
Kokeilin äskettäen ja en oikein tykännyt. Pelattavuus turhan kankeaa eikä tuo oikeastaan säväyttänyt grafiikoiltaankaan.