Pienoismallit.net

Yleinen kehityskeskustelu

Marko Teerioja kirjoitti:
sivusto lopetti toimintansa Safarin kanssa???
Lopetti toimintansa? Saisiko hieman tarkempaa kuvausta ongelmasta? :) Itse en valitettavasti pääse ennen huomista Safaria testaamaan.
Juu- lopetti. Nyt sitten resetoin koko selaimen ja homma rokkaa. Applen milleniumpila yhdeksän vuotta myöhässä?? Apua- macissa ongelma- eikö mihinkään voi enää luottaa?? 8)
Kyllä mulla Safari pelittää iPodista ihan ok. Tosin olenko jo myöhässä ongelman suhteen :)
Minä en huomannut mitään ongelmia Safarin kanssa vuoden vaihtuessa. Nytkin toimii ihan normaalisti.
Huomasin tässä mielenkiintoisen ominaisuuden.

Tuolla galleriaa koskevassa kehityskeskustelussa on tuo äänestys, niin muutamalla sivulla (siis keskustelun) äänestysvaihtoehdot vaihtoivat paikkaa…
Jaakko Pihlaja kirjoitti:
äänestysvaihtoehdot vaihtoivat paikkaa…
Jep, ihan tarkoituksella. Tämä sen vuoksi, että eliminoidaan se mahdollisuus, että vastausvaihtoehtojen järjestys voisi vaikuttaa jotenkin lopputulokseen (kannastaan epävarma voi valita ensimmäisen vaihtoehdon, koska ajattelee sen olevan jollain tapaa parempi kuin muiden).

Tuloksia esitettäessä järjestys on sitten staattinen.
Ai… No sitten ei mitään… :)
Laitan kysymyksen tähän osioon kun en parempaa vaihtoehtoa keksinyt. Miten tuonne omaan Lokiin ilmestyneet tekstit saa poistettua - vai voiko niitä yleensä itse poistaakaan? Moderaattorit ovat tähän mennessä poistaneet 16 aloittamaani viestiketjua ja tuon pitkän ilmoituslitanian noiden ketjujen poistosta voisi mielestäni pistää "roskakoriin" siinä vaiheessa kun on itse ne ilmoitukset käynyt lukemassa. En ainakaan löytänyt sellaista nippeliä joka mahdollistaisi tämän.
Raimo Leino kirjoitti:
Miten tuonne omaan Lokiin ilmestyneet tekstit saa poistettua
Lokimerkintöjen oikeasta reunasta löytyy nyt Poista-linkki, jolla ne saa katoamaan.
En tiedä onko muilla ie:n käyttäjillä samaa ongelmaa arviointien suhteen…

Arviointi näkyy siis noin enkä voi antaa arvostelua. Firefoxilla sen sijaan toimii…

EDIT: Kuva pois, välimuistin tyhjentäminen ratkaisi…