Pienoismallit.net

Yleinen kehityskeskustelu

Pikaisella testauksella toimii aiempaa nopeammin koko sivusto siirron jälkeen :)
Mika Vuori kirjoitti:
Pikaisella testauksella toimii aiempaa nopeammin koko sivusto siirron jälkeen :)
Siltä minustakin vaikuttaa… Suorastaan "suhahtaen" vaihtuu sivu :P
Jep, kyllä parempi on! Ei se ällistyttävän nopea vieläkään ole, mutta noin 100 kertaa rivakampi kuin ennen… Kiitoksia vaan sivun siirrosta!
Duoda duoda… Mistä lienee johtuvan, että pm.net on selaimessani ainoa sivusto, joka avaa linkit suoraan samaan ikkunaan? Mulla on kuitenkin asetuksissa "avaa uuteen välilehteen". Ja kaikki muut sivustot niin tekeekin.
Itse kun en ole mikään Einstein näiden tietokoneiden kanssa! =D
Kaj-Krister Lindeman kirjoitti:
Duoda duoda… Mistä lienee johtuvan, että pm.net on selaimessani ainoa sivusto, joka avaa linkit suoraan samaan ikkunaan? Mulla on kuitenkin asetuksissa "avaa uuteen välilehteen". Ja kaikki muut sivustot niin tekeekin.
Itse kun en ole mikään Einstein näiden tietokoneiden kanssa! =D
Olen miettinyt samaa.
Koska pm.net toimii fiksusti, toisin kuin useimmat muut sivustot? :) Toimintatapa on kyllä muutettavissa sivuston asetuksista, kohdasta "Avaa linkit uuteen ikkunaan".

//edit: Oletin siis, että asetuksilla tarkoitit selaimen asetuksia.
Mikähän se on kun mulla ei aukea tämä pienoismalli sivusto. Eilisestä lähtien oon päässyt vain harvakseltaan tänne, ja lukee koko ajan sivusto siirretty. Nyt pääsin ja aamulla mut aamulla tuli kesken kaiken tuo sama et sivusto siirretty?
Sama vika täällä. Aamulla pääsin toisella koneella sisään, mutta, kun yritin hetkisitten uudelleen, niin ilmoittaa, että sivusto siirretty. Nyt pääsin sisään toisella koneella. Seuraavalla yrityksellä alkaa ilmoittamaan samaa siirretty ilmoa. Tai ainakin eilen illalla oli niin.
Täällä Järvenpäässä Elisan kiinteän verkon DNS-palvelin ohjaa vanhalle sivustolle, mutta mobiililaajakaistan DNS-palvelin ohjaa oikealle sivustolle. Yritetään kiinteän verkon päätelaitteen uudelleenohjausta. Jos ei onnistu, niin teen vikailmoituksen Elisan palveluun.
Ok. itse käytän Elisaa tuusulasta, eli varmaan sama vika. En tosin ymmärrä minkään laitteen uudelleenohjauksesta mitään.