Pienoismallit.net

Yleinen kehityskeskustelu

Niin, tai saisiko itse uutisen vilkkumaan punaisena tuolla sivun laidassa, kunnes sen lukee?
Mielestäni kelpo uudistus, ja vähentää "Emmä tienny"- kommentteja. Toisaalta sisäistäminen on eri juttu…;) Tomille hatun nosto uudistuksesta. Jyvät akanoista… ;)
Se, että kuolaa oman mallinsa perään on ihan OK, mutta sivuston säännöt ovat kuitenkin tärkeämpi asia, kuin oma "räpellys" ;)
Kun hiiren kursorin vie uusista jutuista ilmoittavan numeron päälle, aukeaa boksi (tooltip), jossa kerrotaan mitä uutta on tarjolla. Voi edellyttää tosin välimuistin tyhjennystä.

Ja nuo omien mallien ym. saamat kommentit ovat uutisiin nähden ensisijaisia joka tapauksessa. Uutisiin ohjataan vasta sen jälkeen kun kaikki kommentit on luettu.
Toimiiko kaikilla oletetusti. Oon nyt kaikilla selaimilla testannu käyttäen yleisimpiä hakusanoja jne. Osumia löytyy, mutta kenttä mihin yleensä aiheet/otsikot ilmestyneet näyttävät tyhjää.
Jotainhan haussa on viimeisimpien korjauksien jälkeen hajonnut, tämä huomattiin jo eilen.
asiasta kolmanteen en tiedä nipotanko turhasta mutta mielestäni on rasittavaa lukea tekstiä missä ei ole väli merkkejä ei tiedä mihin lause loppuu ja mistä toinen alkaa ainakin pitkiä kommentteja saa kelata pitkäänkin kun ei ole tottunut tällaiseen
Eli siis: olisiko mahdollista tarkastella kommenteissa yms. hieman kielioppia? Joillakin tuntuu aika hakusessa olevan ainakin "yhdys sanat".
Viimeksi muokattu 3.12.2009 17:31
Nii mut aattelin kysyy täs välis yhen kysymyksen. Nii et miks mul aina välillä ku mä arvostelisin malliia tähdillä nii mul onki niide tilal sellaset kymmene ympyrää jota voi klikata, mut siit ei oikeestaan tapahdu mitää muut ku et se muistaa et mitä mä oon niist klikannu? (siis vaa välillä, joitain malleja voin arvostella ihan hyvin) Ja tää ei esiinny ku mä oon mun ipodilla netissä ja arvostelen malleja.
Aattelin vaa kysyy ku on taas tälläne keskustelu täs.
Teo Bergman kirjoitti:
Nii mut aattelin kysyy täs välis yhen kysymyksen. Nii et miks mul aina välillä ku mä arvostelisin malliia tähdillä nii mul onki niide tilal sellaset kymmene ympyrää jota voi klikata, mut siit ei oikeestaan tapahdu mitää muut ku et se muistaa et mitä mä oon niist klikannu? (siis vaa välillä, joitain malleja voin arvostella ihan hyvin) Ja tää ei esiinny ku mä oon mun ipodilla netissä ja arvostelen malleja.
Tästä on keskusteltu gallerian kehityskeskustelussa useampaankin otteeseen ja joillain tuota ongelmaa esiintyy. Välimuistin tyhjentäminen auttanee.
Teo Bergman kirjoitti:
Nii et miks mul aina välillä ku mä arvostelisin malliia tähdillä nii mul onki niide tilal sellaset kymmene ympyrää jota voi klikata, mut siit ei oikeestaan tapahdu mitää muut ku et se muistaa et mitä mä oon niist klikannu? (siis vaa välillä, joitain malleja voin arvostella ihan hyvin) Ja tää ei esiinny ku mä oon mun ipodilla netissä ja arvostelen malleja.
Tässä keskustelussa joitakin neuvoja.
www.pienoismallit.net/keskustelut/3638_kehityskeskustelu-galleria/?offset=490

Tuosta samasta asiasta on muistaakseni tuossa keskustelussa aikaisemmillakin sivuilla.
Joo kiitti vastuksisita, mut ei toi välimuistinkaan tyhjentäminen auta niin pitäiskö vaa asentaa uus selain?