Pienoismallit.net

Yleinen kehityskeskustelu

Etusivulla kun on nuolinapit joilla voi selata mm uusimpia keskusteluja ja galleriaa, niin uudempaan päin vievä nappi näyttäisi olevan hajalla, eli se pysyy disabloituna vaikka siirtyisi ensin vanhempiin. Vanhempiin päin pääsee siis siirtymään, uudempiin ei.
kyllä mulla ainakin näyttäis toimivan, galleria, keskustelut, blogit, kirjoitukset kaikki näytti toimivan. mikä selain? mulla firefox
Firefox. Kun klikkaan nappia niin selain hyppää napin kohdalle ja sivun osoitteeksi tulee www.pienoismallit.net/?forum-offset=13#offset_list_fp_forum. Ainakaan hyppäystä ei minusta ole ennen tapahtunut.

//edit: Väärä hälytys. Ilmeisesti cacheen oli jäänyt jotain roinaa, sen tyhjentäminen auttoi.
Hei!

Oisiko mahdollista toteuttaa sellainen, että nämä uudet uutiset vilkkuisivat punaisina, niin kauan, kunnes ne lukee. Tällöin ne huomaisi helpommin. Itselläni on mennyt peri kertaa uutinen aivan ohi silmien, kun en ole huomannut vilkaista sivun vasemmalle laidalle. Toivottavasti edes joku ymmärsi…
Samuli Suonenvirta kirjoitti:
Oisiko mahdollista toteuttaa sellainen, että nämä uudet uutiset vilkkuisivat punaisina, niin kauan, kunnes ne lukee.
Nyt myös lukemattomista uutisista ilmoitetaan oman nimen vieressä vilkkuvalla numerolla.

Ei jää ainakaan vahingossa mikään uutinen nyt lukematta. :)
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Nyt myös lukemattomista uutisista ilmoitetaan oman nimen vieressä vilkkuvalla numerolla.

Ei jää ainakaan vahingossa mikään uutinen nyt lukematta. :)
Voisiko tämän saada itse valittavaksi, että ei sekoittuisi ainakaan omiin kohteisiin tulleet kommentit sitten noihin uutisilmoituksiin?
Topa kirjoitti:
Voisiko tämän saada itse valittavaksi, että ei sekoittuisi ainakaan omiin kohteisiin tulleet kommentit sitten noihin uutisilmoituksiin?
Mitä tarkoitat sekoittumisella? Tuolla tahdilla, millä noita uutisia tulee, niin tuo tuskin on kovin merkittävä ongelma?
Tarkoitin lähinnä sitä, että kun tulee vilkkuva numero tuonne nimen viereen, niin ikään kuin odottaa kommentointia omiin tekekeleisiin, mutta nyt menikin sitten uutisiin, ja ihmettelinkin sitä hieman, kun en ollut tuota ilmoitustasi täältä lukenut.

Kun ainakaan itse en näe tuota uutisten ilmoittamista kovin tarpeellisena, sillä kyllähän ne helposti tuosta etusivun reunasta näkee.

Tosin pelkkä tottumiskysymyshän tämä on, että ei sinällään suurta merkitystä ole.
Kuten sanottua, niin uutisia ei ihan päivittäin tule, joten ehkä pettymys on siedettävissä kun uusia kommentteja ei odotuksesta huolimatta olekaan tullut.
Onko kuitenkin mahdollista pistää uutiset vilkkumaan tyyliin vihreinä tai sinisinä?