Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Kirjoitukset

Cheers, nyt on laatikkoarvosteluunkin päivitetty tuo.
Tuli vaan ihan randomisti mieleen: jos kerran linkit-osion linkkejä saa lisättyä suosikkeihinsa, miksei myös kirjoituksia?
Hoh! Tuo kirjoitusten kerääminen suosikkeihin olisi hienoa. Näin itselleen voisi kerätä aikojen saatossa kattavan niksi-prikka kokoelman. Lisäksi, jos kirjoittaja saisi vielä tietää kuinka moni on lisännyt kirjoituksen suosikiksi saisi kirjoittajakin tyydytystä ja intoa kirjoittaa lisää.
Olen lisäämässä kirja-arvostelua ja törmäsin siinä pariin ongelmaan. Ensimmäinen lienee ihan bugi, eli lomake vaatii täyttämään koko-kentän vaikka sitä ei ole merkitty pakolliseksi ja kaiken lisäksi tieto ei tallennu mihinkään vaan jos muokkaan arvostelua, koko pitää täyttää aina uudestaan.

Lisäksi arvostelun nimestä pätkäistään viimeinen kirjain pois. Pituusrajoitukset ovat tietenkin ihan ok, mutta niiden ylittymisestä olisi suotavaa tulla ilmoitus ettei nimi typisty huomaamatta.

Vähäisempänä huomiona tuotekoodiin ei voi kirjoittaa ISBN-koodia normaalissa väliviivamuodossa vaikka se näyttää minusta selkeämmältä ja google tarjoaa varmasti väliviivallisena enemmän tuloksia.
Ja vielä toinen juttu. Tällä hetkellä minulle tarjotaan tällaisia tilastoja:

"Lisäämiäsi kirjoituksia
1 kpl
Kirjoituksiasi kommentoitu
105 kertaa
Kirjoituksiasi luettu
42 186 kertaa"

Muistaakseni tuo on elämäni ensimmäinen kirjoitus, joten hiukan ihmettelen mistä nämä huimat lukemat tulevat…
Kalle Rantanen kirjoitti:
Ja vielä toinen juttu. Tällä hetkellä minulle tarjotaan tällaisia tilastoja:

"Lisäämiäsi kirjoituksia
1 kpl
Kirjoituksiasi kommentoitu
105 kertaa
Kirjoituksiasi luettu
42 186 kertaa"

Muistaakseni tuo on elämäni ensimmäinen kirjoitus, joten hiukan ihmettelen mistä nämä huimat lukemat tulevat…
Laskee mukaan, myöskin keskustelut?
Itselleen ainakin on nuo kirjoitusten tilastot samat kuin kuvien tilastot. Eli kirjoituksia kommentoitu ja kuvakansioita kommentoitu täsmälleen sama määrä kuten myös kirjoituksia luettu ja kansioita avattu saman verran.
Petri Jaatinen kirjoitti:
Itselleen ainakin on nuo kirjoitusten tilastot samat kuin kuvien tilastot. Eli kirjoituksia kommentoitu ja kuvakansioita kommentoitu täsmälleen sama määrä kuten myös kirjoituksia luettu ja kansioita avattu saman verran.
Jep, niin näkyy olevan. Bugi lienee tuokin.