Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Kirjoitukset

Niin sitä vaan että onko tarpeellista säilyttää näistä hölynpöly keskustelu ketjuista koko historia?

esim. www.pienoismallit.net/keskustelut/1447_mita-lasissa/?offset=600#viesti_53918

Ei mahtane hirveesti kiinnosta mitä Sulevi on 05.06.2007 hörsinyt lärviinsä.

Raimo otan osaa. Uskon aidosti että harmittaa. Ota sieltä ylähyllystä lämmikettä se auttaa aina.
Itse huomasin tossa että kun olin kirjoittanut yhden kirjoituksen joka poistettiin, niin siinä oli tullut kaksi uutta viestiä ennen poistoa joita en ollut vielä lukenut. Kun painoin niitä niin tuli virheraportti että sivua ei löydy. Sitten kun painoin menin takaisin edelliseen niin ne vilkkuivat siinä nimimerkin vieressä yhä eivätkä lähde pois. Muuten tuo ei minua haittaa, mutta ainakin Firefoxilla vilkkuu ne kaksi uutta kommenttia niin se vähän ärsyttää jos vaikka lukee jotakin keskustelua niin ne vilkkuu siellä ja ei oikein pysty keskittymään.
Simo P kirjoitti:
Itse huomasin tossa että kun olin kirjoittanut yhden kirjoituksen joka poistettiin, niin siinä oli tullut kaksi uutta viestiä ennen poistoa joita en ollut vielä lukenut. Kun painoin niitä niin tuli virheraportti että sivua ei löydy. Sitten kun painoin menin takaisin edelliseen niin ne vilkkuivat siinä nimimerkin vieressä yhä eivätkä lähde pois.
Tämä on nyt fiksattu.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Tämä on nyt fiksattu.
Kiitos!
Yksi ajatus mikä tässä heräsi olisi se, että nikseissä (ja miksei kaikissa kirjoituksissa) pitäisi olla ehdottomasti kuva. Onhan noissa pääsääntöisesti hyvin noita kuvia, mutta joissakin kuvia ei ole missä ne olisivat todellakin tarpeen.
Jaakko Pihlaja kirjoitti:
Yksi ajatus mikä tässä heräsi olisi se, että nikseissä (ja miksei kaikissa kirjoituksissa) pitäisi olla ehdottomasti kuva. Onhan noissa pääsääntöisesti hyvin noita kuvia, mutta joissakin kuvia ei ole missä ne olisivat todellakin tarpeen.
Jees, samaa mieltä. Vaikka ajtus olisikin hyvä, ei se välttämättä oikein aukea ilman kuvia. Tuhat kuvaa valehtelee enemmän kuin yksi henkilö ehtii koskaan..eikun miten se meni
Miten menee tuo kirjoituksien arvostelu, olisiko järkeä esim. poistaa niksit, jotka saavat arvosanaksi alle jonkun tietyn keskiarvon tietyllä äänimäärällä?
Paljon on täysin turhia kirjoituksia, joista todennäköisesti ei ole kellekään hyötyä.
Mixa Aho kirjoitti:
…olisiko järkeä esim. poistaa niksit, jotka saavat arvosanaksi alle jonkun tietyn keskiarvon tietyllä äänimäärällä?
Olin juuri ehdottamassa samaa, kun luin tuon dioraamaniksin
^Sama vika. Eikä tuo "Dion pohja" ole edes ainoa samaa luokkaa oleva niksi.
Mixa Aho kirjoitti:
Miten menee tuo kirjoituksien arvostelu, olisiko järkeä esim. poistaa niksit, jotka saavat arvosanaksi alle jonkun tietyn keskiarvon tietyllä äänimäärällä?
Paljon on täysin turhia kirjoituksia, joista todennäköisesti ei ole kellekään hyötyä.
Juuri näin. Huvitti tuo dion pohja aika tavalla, kun avaa jutun ja nopeasti vilkaisee, ettei täällä ole kuin kommentit kunnes katsoo yläreunan kahta tai kolmea riviä tekstiä. Ei näin. No ehkä sen voi pistää tekijän nuoruuden piikkiin, tuon ajattematomuuden.