Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Keskustelut

Nonii, pistin aamulla myynti-ilmoituksen, ja nyt kun yritin lisätä siihen tavaraa, sain virheilmoituksen joka sanoo että minulla saa olla vain yksi myynti-ilmoitus jne. Onko tuossa päivittämisessä joku aikaraja vai olenko muuten vain epäoppinut tän foorumin käytön…?
Ja edittinä vielä: Olen nyt pariin otteeseen yrittänyt poistaa tuon ilmoituksen kirjoittaakseni sen uudelleen, muttei näköjään onnistu sekään?
[quote="Tomi Mynttinen"]
Yksi myynti-ilmoitus per käyttäjä
Vain yksi myynti-ilmoitus per käyttäjä on sallittu. Jos olet myymässä useampia kohteita, laita ne kaikki samaan ilmoitukseen. Käytä tarvittaessa väliotsikoita selkeyttämään ilmoitustasi.

Tässä vastaus. Ilmeisesti sun ois pitänyt yhdellä kertaa laittaa samaan ilmoitukseen kaikki myynnissä olevat?
Jep, jotenki mun järkeen kuitenki sopis et tuota ilmoitusta vois kuitenki muokata tai jopa poistaa ..
Kyllä sitä on nimenomaan tarkoitus voida muokata ja poistaa, eihän uudistus muuten voi toimia edes teoriassa. Tomi korjannee kun ehtii.
Näin oletinkin :)
Muokkaus ja poisto näemmä onnistuvat, kun vaihtaa toimenpiteen ajaksi alueen joksikin muuksi kuin Kauppatoriksi.
Tuolla oli tosiaan bugi, joka esti uusien ilmoitusten muokkauksen ja poiston. Tämä on nyt korjattu. Pahoittelut kämmistäni.
Tää ei nyt tykkää minusta ollenkaan :(
Poistin vanhan ilmoitukseni, ja yritin nyt laittaa uutta, ja edelleen herjaa että ei voi olla kuin yksi ilmoitus kerrallaan. Katsoin vielä tuolta omat keskustelut/aloitetut keskustelut, mutta mun mielestä mulla ei ole myyntipuolella ennestään mitään.
Toimisikohan nyt?
No nyt toimii, iso kiitos :)