Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Keskustelut

Tuli semmoinen asia mieleen, kun tuo keskeneräisten mallien lisääminen on nyt rajoitettua. Niin onnistuisiko lisää keskusteluihin osio:Keskeneräiset mallit. Tänne sitten jokainen voisi avata oman keskustelun keskeneräiselle mallilleen ja liittää kuvat jostain kuvablogipalvelusta. Tällä tavalla ainakin ne, jotka oikeasti haluavat rakentavaa palautetta malleista ennen kuin ne olisivat valmiita, saisivat parannusehdotuksia. valmistumisen jälkeen mallin voisi tietysti lisätä normaalisti galleriaan. En tiedä saako kannatusta, mutta tämmöistä ehdottelisin.
Aika paljon työtä ja vaivaa vaatii tuo kuvapalvelun x käyttäminen ja tänne linkittäminen

* tarkista sarkasmikerroin * :D

Voi olla että nuoremmilla käyttäjillä ei ole tarpeeksi pitkä vieteri moiseen, vaikka juuri he ehkä tästä eniten hyötyisivät?
Etusivulla on "näistä keskustellaan"-osio. Siitä on kätevä pikaisesti katsoa onko kiinnostaviin keskusteluihin tullut viestejä. Valitettavasti lista on lyhyt ja siinä saattaa näkyä tiedot vain muutaman tunnin ajalta. Olisi hyvä jos listan olla olisi "näytä lisää" -nappi tms jolla saisi pidemmän (30-50?) listan jolle mahtuisi hiukan enemmän tavaraa.
(Sama pätee oikeastaan mm uusimpiin kuvakansioihin.)
Kallella hyvä ajatus, jotain tämäntyyppistä kaipaisin, jos ei vaan ole vaikea toteuttaa.
Kannatan tuota näytä lisää nappia.
Kannatan Kallen ehdotusta, toimii varsin hyvin silloin kun on ollut poissa netin ääreltä useampia päiviä… :(
Viime aikoina on ilmestynyt paljon erilaisia mielipidekyselyjä aiheesta kuin aiheesta. Usein noissa ei vain ole juurikaan järkeä.

Pitäisikö pelkät mielipidekyselyt kieltää? Ainakin itse näkisin mielelläni asiallisempia keskusteluja. Noista kaikenmaailman gallupeista kun ei ole seurauksena usein muuta kuin hedelmätöntä juupas-eipäs-verbaalimittelöintiä.
Aika joutavia minun mielestä. Juu, olen vastannut useampaan, mutta melkein joutaisi kieltää juuri tuosta Tomin mainitsemasta syystä.
Kieltoon. Poislukien asiapohjalta olevat, esimerkiksi sivuston kehitykseen liittyvät.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Pitäisikö pelkät mielipidekyselyt kieltää? Ainakin itse näkisin mielelläni asiallisempia keskusteluja. Noista kaikenmaailman gallupeista kun ei ole seurauksena usein muuta kuin hedelmätöntä juupas-eipäs-verbaalimittelöintiä.
Joo, näitä on nähty foorumeilla liiankin kanssa. Samoin toi mallailuun liittymätön juupas eipäs väittely syistä, seurauksista, syyllisistä ja syyttömistä ei kuulu näille foorumeille, niitä voi käydä ihan jossain muualla.

Just my 2 cents.