Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Galleria

Tero Lammimetsä kirjoitti:
Miten olisi, jos mallin kommentointi ja pisteytys vaatisi vaikka 60 merkkiä? Itseäni ärsyttää "Hieno" ja viisi tähteä. Jotain rotia pitäisi tuohon arvosteluun saada, olisiko kaukaa haettu ajatus, että pistetään arvostelulle samat kriteerit, kuin rakennusblogin perustamiselle?
Täällähän oli ennen systeemi, että kommenteissa piti olla vähintään 50 merkkiä, mutta se poistettiin, koska sitten kommentteihin kirjoitettiin jotain ylimääräisiä merkkejä, että vaadittu merkkimäärä täyttyisi ja kommenteista tuli tyyliin "hieno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Myönnetään. Itsekin syyllistyin tuohon. En tosin aivan noin törkeästi, mutta kuitenkin. =)
Edit: Äh, taas aivan liian hidas…
En todellakaan hae omille malleilleni pisteitä, vaan realismia harrastukseen. Ei 11-vuotias voi sanoa esim "tally-ho":n flygarille "hieno, mut vaatii vielä säistämistä… ;)
Edelleen hymiöt!
Tero Lammimetsä kirjoitti:
olisiko kaukaa haettu ajatus, että pistetään arvostelulle samat kriteerit, kuin rakennusblogin perustamiselle?
Mielestäni olisi kaukaa haettu ajatus. Tarkoittaisi sitä, että jos et pidä omien malliesi tähtiarvostelua päällä, et myöskään arvostele muiden malleja.

Mielestäni jo se muutos on huono, ettei saa käyttöön levytilaa kuin perusasetuksen verran, ellei pidä vähintään kolmen mallikansion tähtiarvostelua aktiivisena.
Henk. koht. olen sitä mieltä, että jos on jo todistanut ansaitsevansa levytilaa tietyn määrän, sen käyttämistä ei pitäisi kytkeä tähtiarviointien sallimiseen, joka on vapaa-ehtoinen.
Tuolla "todistamisella" tarkoitan sitä, että on aikaisemmin kerännyt malleilleen tähtiarvioilla keskiarvon X.
Itse olen ratkaissut asian niin, kuin meikäläisellä ole malleista kuvia täällä jätän mallien pisteyttämisen kokonaan pois. Jos taas sanallisesti kommentoin malleja näkyy mitä olen niistä kirjuuttanut. Joskus tutuu kuin mallien arvostelu olisi pääasia ja rakentelu sivuseikka. Tämä kommenttini ei tietenkään koske läheskään kaikkia heh.
On sitten omia malleja mukana tai ei, olen sitä mieltä, että annettu arvosana tulisi aina esille, eipä ainakaan annettaisi noita suuntaan tai toiseen överiksi meneviä arvosanoa, ei ainakaan ilman perusteluja.
Marate kirjoitti:
On sitten omia malleja mukana tai ei, olen sitä mieltä, että annettu arvosana tulisi aina esille, eipä ainakaan annettaisi noita suuntaan tai toiseen överiksi meneviä arvosanoa, ei ainakaan ilman perusteluja.
Annetaanhan niitä jokatapauksessa. Näkyi tai ei.:) Eiköhän anneta asian olla niinku on nyt. Kaikki ei koskaan tule olemaan tyytyväinsiä oli asiat miten tahansa.
Tämän ois voinu laittaa Tomille suoraankin palautelomakkeella, mutta voipahan muutkin testata toimiiko:

Yritin kopioida yhden oman gallerian kuvan osoitetta / url-koodia kuvan vierestä löytyvällä "kopioi" -linkillä. Ei toiminut. Selaimena Firefox, käyttis Vista. Eli leikepöydälle ei kopioitunut mitään, vaan liittämällä leikepöydän sisällön tuli eilen kopioitu numerosarja näkyville.

Vai onko joku selaimen asetus kenossa?
Mulla toimii ainakin tuo kopiointi sitä kopioi linkkiä painamalla. Käyttiksenä vista ja uusin Firefoxi.
Marko Nykänen kirjoitti:
Tämän ois voinu laittaa Tomille suoraankin palautelomakkeella, mutta voipahan muutkin testata toimiiko:

Yritin kopioida yhden oman gallerian kuvan osoitetta / url-koodia kuvan vierestä löytyvällä "kopioi" -linkillä. Ei toiminut. Selaimena Firefox, käyttis Vista. Eli leikepöydälle ei kopioitunut mitään, vaan liittämällä leikepöydän sisällön tuli eilen kopioitu numerosarja näkyville.

Vai onko joku selaimen asetus kenossa?
Tästä minäkin aikoinaan valittelin, ei toimi mullakaan! Tällä hetkellä Firefox 3.0.6 ja käyttikksenä 64 bittinen Ubuntu. Ei toiminut tuossa 32 bittisessäkään.
Tarkista onko Javascript sallittuna.