Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Galleria

Mitä mallikansioiden Sijoitukset-kohta oikeastaan kertoo? Oletin sen perustuvan mallin saamiin arvioihin, mutta nyt huomasin, että Chevyn kohdalla lukee "2028. koko palvelussa" kun taas P-51D sanoo "1761. koko palvelussa". Chevyn keskiarvo on 3,08 ja Mustangin 3,04.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Mitä mallikansioiden Sijoitukset-kohta oikeastaan kertoo? Oletin sen perustuvan mallin saamiin arvioihin, mutta nyt huomasin, että Chevyn kohdalla lukee "2028. koko palvelussa" kun taas P-51D sanoo "1761. koko palvelussa". Chevyn keskiarvo on 3,08 ja Mustangin 3,04.
Se sijoitus on tuon numeron mukainen LUOKASSAAN, eli automalleissa Chevy on sijalla 2028 ja Lentokoneet 1939-1945 luokassa Mustangi on sijalla 1761. Näin olen käsittänyt, korjatkoon joku joka tietää paremmin, jos olen väärässä.
Tapio Huhtelin kirjoitti:
Se sijoitus on tuon numeron mukainen LUOKASSAAN, eli automalleissa Chevy on sijalla 2028 ja Lentokoneet 1939-1945 luokassa Mustangi on sijalla 1761. Näin olen käsittänyt, korjatkoon joku joka tietää paremmin, jos olen väärässä.
Siellä on erikseen sijoitukset koko palvelussa ja luokassa. Tämä ihmettely koski koko palvelun lukua.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Leikillisesti sanoen, kertoo sen, että paljon on vielä petrattavaa ;-)

Totta puhuen, monesko tuon pitäisi olla, jos siellä on useampi sata saman keskiarvon omaavaa mallia (siis yhtä hyviä)? Paras niistä saman keskiarvon omaavista, huonoin vai jotain sillä välillä? Taitaa noissa virallisemmissa kisoissa mennä niin, että jos kakkosia on kaksi, niin kolmatta sijaa ei jaeta ollenkaan, miksei siis näin täälläkin?
Tervo Salminen kirjoitti:
Totta puhuen, monesko tuon pitäisi olla, jos siellä on useampi sata saman keskiarvon omaavaa mallia (siis yhtä hyviä)? Paras niistä saman keskiarvon omaavista, huonoin vai jotain sillä välillä? Taitaa noissa virallisemmissa kisoissa mennä niin, että jos kakkosia on kaksi, niin kolmatta sijaa ei jaeta ollenkaan, miksei siis näin täälläkin?
En nyt täysin hahmota miten tuo liittyy asiaan. Tässä siis Chevyllä on parempi keskiarvo, mutta huonompi sijoitus.
No tuohan sen selittää. Kiitoksia.
Työn alla -ketjussa esiin tullut juttu. 'Kuvan suora osoite' -linkit ovat hieman hämäävästi kyseisen kuvasivun osoitteita, eivät itse kuvan osoitteita.
Huomasin juuri turhaan tuhonneeni vanhoja mallikansioita tehdäkseni tilaa uusille.
Gallerian kiintiö onkin näemmä mallikohtainen eikä käyttäjäkohtainen.
Joudun ilmeisesti vielä ottamaan uusiksi vähän epätarkemmat kuvat tasaisempaa taustaa vasten, jotta informaatiota pois. Niin pakkautuvat paremmin ja saan enemmän kuvia sopimaan.

Kauniisti sanottuna turhauttava huomio.
Viimeksi muokattu 5.10.2013 20:28
Ja edelliseen vielä.
Arvosteltujen mallieni keskiarvo on 2,9 . Mulla pitäisi olla 450kt kiintiö.
Tilaa kuitenkin on vain 250kt.
Poistin pari arvosteltua malliani tehdäkseni tilaa uusille. Samalla ilmeisesti tuhosin arvosteluhistoriani ja kiintiöt meni.